ხელფასი
"Gastronome"-ის ჰოლდინგი დაარსდა 2019 წელს და დღეს უკვე ბაზარზე წარმოდგენილია შვიდი პრემიუმ კლასის დელიკატესების მაღაზიით; SHOP & DINE კონცეფციის რესტორნებით: Bistro by "Gastronome"; Argentinian Steakhouse by "Gastronome"; მეიდანზე ქართული რესტორნით "თამარა " და კონცეპტუალური შოურუმით Kitchen and Living by "Gastronome".
"Gastronome"-ის გუნდში ვეძებთ ფილიალის მენეჯერის ასისტენტს.
ძირითადი მოვალეობები:
** პროდუქციის, ასორტიმენტის, ხარისხის, ვადების, ფასების, განლაგების, შენახვის პირობების კონტროლი; ** ასორტიმენტის სრულყოფილად ცოდნა და საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლისთვის შეთავაზება; ** მენეჯერის არყოფნის შემთხვევაში სერვისში არსებული ხარვეზების და ინციდენტების გამოვლენა და მოგვარება; ** დისტანციური შეკვეთების (ვოლტი, საიტის შეკვეთა) მართვა ; ** დავალებისამებრ ახალი პროდუქციის მიღება და პროგრამული აღრიცხვა; ** მოწესრიგებული სამუშაო სივრცის უზრუნველყოფა და სისუფთავის კონტროლი; ** დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა, კონტროლი, მიმართულების მიცემა; ** პროდუქციის ზედმიწევნით ცოდნა და ასევე დაქვემდებარებულ თანამშრომლებში ასორტიმენტის ცოდნის კონტროლი და უზრუნველყოფა; ** ახალი თანამშრომლებისათვის პროდუქციის და სერვისის ტრენინგი/კომპანიის სტანდარტების გაცნობა; ** გეგმური ინვენტარიზაცია, ჩამოწერა - ნარჩენების მინიმალიზაცია; ** სალაროს კონტროლი (გახსნა, დახურვა, პროგრამული შედარება) ნავაჭრი თანხის ანგარიშზე შეტანა ყოველდღიურად; პასუხისმგებლობა პროგრამულ და არსებულ ჩეკებზე; ** მენეჯერის არყოფნის შემთხვევაში ან მისი მითითებისამებრ სხვადასხვა დავალებების შესრულება, რაც უზრუნველყოფს ფილიალის გამართულად ფუნქციონირებას.
მოთხოვნები/უნარები:
** სასურველია მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება შესაბამისი სფეროში; ** უმაღლესი განათლება; ** ინგლისური ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა; ** სასურველია Apex-ში მუშაობის გამოცდილება; ** კომუნიკაციისა და გუნდური მუშაობის უნარი; ** გადაწყვეტილების მიღების უნარი.
ანაზღაურება: ფიქსირებული 900-1000 ლარი + ბონუსი (ხელფასის მატება 6 თვეში) სამუშაო გრაფიკი: სრული, კვირაში 40 საათი
ლოკაცია: თბილისი
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: vacancy@gastronome.ge და სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებებს!
თქვენ არ ხართ ავტორიზებული. CV-ის გასაგზავნად საჭიროა ავტორიზაცია. გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია. Username: Password: თუ არ ხარ რეგისტრირებული, ჯერ გაიარე რეგისტრაცია.
საკურიერო კომპანია Onway Delivery აცხადებს ვაკანსიას თბილისში საკუთარი ავტომობილით მოსიარულე კურიერის პოზიციაზე მარნეულში.
** გზავნილების აღება, ჩაბარება და აღრიცხვა კომპანიაში არსებული წესების შესაბამისად ** Სატვირთო ავტომობილით იურიდიულ და ფიზიკურ პირებზე გზავნილების მიწოდება
ძირითადი მოთხოვნები:
** ასაკი: 20-დან 50 წლამდე ** საკუთარი ავტომობილის ქონა (სასურველია ტევადი) ** B კატეგორიის მართვის მოწმობა ** სასურველია კურიერად მუშაობის გამოცდილება ** რუსული ენის ცოდნა ** სასურველია აზერბაიჯანული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** პუნქტუალურობა ** დისციპლინირებულობა ** ორიენტაციის უნარი ** მოტივირებულობა ** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
სამუშაო პირობები:
განაკვეთი: ორშაბათი - პარასკევი: 10:00-19:00 ანაზღაურება: 1000 ლარი საწვავს სრულად ანაზღაურებს კომპანია
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდგომ ეტაპებს:
** კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განაცხადის ფორმების საფუძველზე ** Გასაუბრება
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ელ. ფოსტაზე: info@onway.delivery და ელ. ფოსტის სათაურში გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: საკუთარი ავტომობილით მოსიარულე კურიერი-მარნეული.
საკურიერო კომპანია "Onway Delivery" აცხადებს ვაკანსიას საკუთარი ავტომობილით მოსიარულე კურიერის პოზიციაზე ზესტაფონში.
ძირითადი მოვალეობები: მსუბუქი ავტომობილით იურიდიულ და ფიზიკურ პირებზე გზავნილების მიწოდება.
** საკუთარი, ტევადი ავტომობილის ქონა ** B კატეგორიის მართვის მოწმობა ** ზესტაფონის რეგიონის კარგი ცოდნა (სასურველია ცხოვრობდეს ზესტაფონში)
** განაკვეთი: სრული ** შაბათი/კვირა დასვენება ** ანაზღაურება: 1000 ლარი ** საწვავს სრულად ანაზღაურებს კომპანია
** კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განაცხადის ფორმების საფუძველზე. ** გასაუბრება.
აღნიშნულ ვაკანსიაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათით ელექტრონულ მისამართზე: info@onway.delivery, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: "ზესტაფონის კურიერი".
ყავის დრაივების ქსელი "8 O`CLOCK" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის თანამდებობაზე.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სასურველია, ყავის აპარატთან მუშაობისა და მოლარედ მუშაობის გამოცდილება (შერჩეულ კანდიდატებს შევასწავლით ადგილზე); ** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (სასურველია); ** ასაკი: 18-35 წ.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომხმარებლისთვის სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა; ** ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წარმოება; ** მენეჯერის მიერ განსაზღვრული სხვა დავალებების შესრულება; ** მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის ცოდნა და მომხმარებლისთვის სწორი ინფორმაციის მიწოდება; ** გაყიდვების ზრდაზე ორიენტირებულობა.
პიროვნული თვისებები:
** ენერგიულობა და დისციპლინირებულობა; ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; ** ორგანიზებულობა; ** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; ** დეტალებზე ორიენტირებული; ** მოტივირებული და შრომისმოყვარე.
პირობები:
** ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელზე ასაღები ხელფასი 1000 ლარი ** სამუშაო გრაფიკი: სრული (ცვლებში)
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგ ელ. ფოსტაზე: clockcoffee8@gmail.com
დამატებითი კითხვების არსებობის შემთხვევაში დაგვიკავშირდით: 598 290 011
სამშენებლო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას შრომის უსაფრთხოების მენეჯერის პოზიციაზე.
კომპანიის სამშენებლო ობიექტზე საერთაშორისო სტანდარტების და არსებული კანონმდებლობის შესაბამისად შრომის უსაფრთხოების პირობების დანერგვა; ორგანიზაციის თანამშრომლებისთვის სტანდარტების შესაბამისად შრომის უსაფრთხო გარემოს შექმნა; ობიექტზე შრომის უსაფრთხოების სისტემის და მასთან დაკავშირებული ყველა საჭირო პროცედურის დაცულობის უზრუნველყობა; კომპანიის კუთვნილი ტექნიკის ექსპლუატაციაზე უსაფრთხოების ზომების შემუშავება და მათი რეალიზაციის გზების დანერგვა; სამშენებლო პროექტის რეგულარული ინსპექტირება; შრომის უსაფრთხოების დოკუმენტაციის მომზადება; შრომის უსაფრთხოების საკითხებზე შესაბამისი სწავლება/ინსტრუქტაჟის ჩატარება; პერიოდული ანალიზის საფუძველზე შრომის უსაფრთხოების პირობებთან დაკავშირებით რეკომენდაციების შემუშავება და ორგანიზაციის მენეჯმენტისათვის წარდგენა.
უმაღლესი განათლება; შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტის აკრედიტებული პროგრამის გავლის დამადასტურებელი სერთიფიკატი; შესაბამის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; შრომის უსაფრთხოების კანონმდებლობის/ნორმატიული/სახელმძღვანელო დოკუმენტების ცოდნა; კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა; გამართული წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი; ინგლისური და/ან რუსული ენების ცოდნა (სასურველი);
პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა; დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; გუნდური მუშაობის უნარი; ორგანიზებულობა.
ანაზღაურება: 1200 ლარი
გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გადმოაგზავნოთ ელექტრონულ ფოსტაზე: vacancy.info.mc@gmail.com და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: შრომის უსაფრთხოების მენეჯერი
სამედიცინო ლაბორატორია "სინევო" აცხადებს ვაკანსიას მედდის პოზიციაზე ბათუმში.
ძირითადი ვალდებულებები და პასუხისმგებლობები:
** პაციენტებიდან სხვადასხვა ბიოლოგიური მასალის აღება. ** პაციენტებთან და ექიმებთან ურთიერთობის დამყარება ნებისმიერ ლაბორატორიულ საკითხთან დაკავშირებით. ** ლაბორატორიის კომპიუტერიზირებულ სისტემაში მონაცემთა შეყვანა. ** ლაბორატორიის მიმღებში ფინანსური აქტივობებისა და მონაცემთა დამუშავება.
** სამედიცინო განათლება ** პაციენტებთან მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ** ვაკუტაინერული სისტემით სისხლის აღების გამოცდილება ** უპირატესობა ენიჭება კლინიკური ლაბორატორიის სფეროში გამოცდილების მქონეს. ** სასურველის რუსული ან ინგლისური ენის კარგი ცოდნა ** თანამშრომლებთან კარგი კომუნიკაციისა და ორგანიზატორული უნარ-ჩვევების მაღალი დონე
სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 6 სამუშაო დღე.
დაინტერესებულ პირებს, რომელთა კვალიფიკაცია შეესაბამება ზემოთ აღნიშნულ მოთხოვნებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV ქართულ ენაზე, არაუგვიანეს 2022 წლის 22 ივლისისა ელფოსტებზე: vacancy@synevo.ge და k.burnadze@synevo.ge. გთხოვთ სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.
"სინევო" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს!
"სინევოში" თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით გათვალისწინებულ პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები "სინევოს" მიერ დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა, არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისათვის არაუმეტეს 3 წლის ვადით. გთხოვთ, მხოლოდ იმ შემთხვევაში გამოეხმაუროთ ვაკანსიას და გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, თუ თქვენ ეთანხმებით ზემოაღნიშნულ პირობებს.
ევროპული სამედიცინო ლაბორატორიების ქსელი საქართველოში "სინევო საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას ქოლცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. თბილისში.
მოვალეობები:
** შემომავალ სატელეფონო ზარებზე პასუხი;** მომხმარებლის კონსულტირება მოთხოვნილ საკითხებთან დაკავშირებით;** კლიენტთა ბაზაზე მუშაობა (საჭირო ინფორმაციის მოძიება)** შიდა პროგრამის შესწავლა** სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობები მოთხოვნის შესაბამისად.
** უმაღლესი განათლება** რუსული ან/და ინგლისური ენის ცოდნა** კომპიუტერთან მუშაობის უნარი (Windows, MS Office, E-mail);** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ CV ელექტრონული ფოსტით მისამართზე Vacancy@synevo.ge. ელფოსტის საგნის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება იმისათვის, რომ განვიხილოთ თქვენი კანდიდატურა. რეზიუმეების მიღების ბოლო ვადაა 1 აგვისტო 2022 წ.
"სინევო" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.
"ჰაბმშენი" აცხადებს სამშენებლო საქმეთა მწარმოებლის (პრარაბის) ვაკანსიას.
კომპანიის შესახებ:
"ჰაბმშენი" არის სამშენებლო-დეველოპერული კომპანია, რომლის მთავარ საქმიანობას თბილისსა და ბათუმში, ქალაქის შემოგარენში, საკუთარი სახლების მშენებლობა წარმოადგენს. კომპანიის მიზანია შეუქმნას ადამიანებს კომფორტული გარემო უკეთ ცხოვრების, მუშაობისა და დასვენებისთვის. "ჰაბმშენი" უკვე 3 წელზე მეტია რაც ქართულ ბაზარზე ოპერირებს. "ჰაბმშენის" შესახებ დამატებით ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდზე: https://www.hubmsheni.com
სამშენებლო საქმეთა მწარმოებლის (პრარაბის) სამუშაოს აღწერა:
** დირექტორთან და დამფუძნებელთან ერთად პროექტის დაგეგმვა და შემდგომ მართვა ** პროექტის მსვლელობასთან დაკავშირებით ყოველკვირეული შეხვედრების ჩატარება და მათში მონაწილეობის მიღება ** საჭირო მასალების აღრიცხვა და მოთხოვნის გაგზავნა შესყიდვაზე ** კომუნიკაცია არქიტექტორთან და კონსტრუქტორთან ** სამშენებლო ნახაზების ანალიზი და მშენებლობის დაგეგმარება ** ბრიგადებთან კომუნიკაცია და მართვა ** საჭიროების შემთხვევაში, მშენებლობაზე მისულ კლიენტებთან კომუნიკაცია და დირექტორის ჩართვა პრობლემური სიტუაციის შემთხვევაში ** შესრულებული სამუშაოების რეპორტინგი დამფუძნებელთან და დირექტორთან ** კომპანიაში დანერგილი საინფორმაციო სისტემების გამოყენება ** ობიექტებზე მარაგების აღრიცხვა და ყოველი სამშენებლო ეტაპის დასრულების შემდეგ ინვენტარიზაციის ჩატარება.
განათლება:
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც მიღებული აქვთ უმაღლესი განათლება არქიტექტურის ან მშენებლობის მიმართულებით.
გამოცდილება:
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც აქვთ სამუშაო გამოცდილება სამშენებლო-დეველოპერულ სფეროში და აქვს Archicad-თან მუშაობის გამოცდილება. პიროვნული თვისებები და საკვალიფიკაციო უნარები:
** ორგანიზებულობა და დროის ეფექტიანად მართვის უნარი ** თანაგუნდელებთან მაღალი დონის კომუნიკაციის უნარი ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი ** გადაწყვეტილების სწრაფად და ეფექტურად მიღების უნარი ** Microsoft Office პროგრამები, განსაკუთრებით Excel-ის ცოდნა ** სამშენებლო სამუშაოები და მათი შესრულების ტექნოლოგიების ცოდნა ** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
ენები: რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად სხვა მოთხოვნები: B კატეგორიის მართვის მოწმობა და საკუთარი ავტომობილი სამუშაო ადგილი: თბილისი (ყოველდღიური სამუშაო ადგილი დამოკიდებული იქნება ობიექტების ლოკაციაზე) სამუშაო განაკვეთი: სრული (კვირაში 40 საათი) სამუშაო საათები 09:00-დან 18:00 საათამდე
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელფოსტაზე: info@hubmsheni.com და გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
"ჰაბმშენი" აცხადებს ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის ვაკანსიას.
"ჰაბმშენი" არის სამშენებლო-დეველოპერული კომპანია, რომლის მთავარ საქმიანობას თბილისსა და ბათუმში, ქალაქის შემოგარენში, საკუთარი სახლების მშენებლობა წარმოადგენს. კომპანიის მიზანია შეუქმნას ადამიანებს კომფორტული გარემო უკეთ ცხოვრების, მუშაობისა და დასვენებისთვის. "ჰაბმშენი" უკვე 4 წელზე მეტია რაც ქართულ ბაზარზე ოპერირებს. "ჰაბმშენის" შესახებ დამატებით ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდზე: https://www.hubmsheni.com.
ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის სამუშაოს აღწერა:
** ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის შემუშავება, შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და განხორციელდება; ** ვებ. გვერდის შექმნა, ოპტიმიზაცია და პოპულარიზაცია; ** მარკეტინგული საკომუნიკაციო სტრატეგიის შექმნაში მონაწილეობის მიღება; ** საიტისა და სოციალური მედიის ანალიტიკა, კონტენტის შერჩევა, რეკლამის მართვა; ** მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლა, ანალიზი, შედეგების მიხედვით კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება; ** საკომუნიკაციო საშუალებებით მიღებული ინფორმაციის შესწავლა, სტატისტიკური ანალიზი და პერიოდული ანგარიშების მომზადება; ** სოციალური მედიის ტრენდების, ახალი ტექნოლოგიებისა და პრაქტიკების ანალიზი, მონიტორინგი და საჭიროების შემთხვევაში ათვისება.
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც მიღებული აქვთ უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით.
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც აქვთ სამუშაო გამოცდილება დიჯიტალ მარკეტინგის მიმართულებით.
პიროვნული თვისებები და საკვალიფიკაციო უნარები:
** ორგანიზებულობა და დროის ეფექტიანად მართვის უნარი ** თანაგუნდელებთან მაღალი დონის კომუნიკაციის უნარი ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი ** გადაწყვეტილების სწრაფად და ეფექტურად მიღების უნარი ** Microsoft Office პროგრამები ** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
ენები: ინგლისური - რუსული B2
სამუშაო ადგილი: თბილისი, უნივერსიტეტის ქ N24 სამუშაო განაკვეთი: მოქნილი
"ჰაბმშენი" აცხადებს გაყიდვების მენეჯერის ვაკანსიას.
"ჰაბმშენი" არის სამშენებლო-დეველოპერული კომპანია, რომლის მთავარ საქმიანობას თბილისსა და ბათუმში, ქალაქის შემოგარენში, საკუთარი სახლების მშენებლობა წარმოადგენს. კომპანიის მიზანია შეუქმნას ადამიანებს კომფორტული გარემო უკეთ ცხოვრების, მუშაობისა და დასვენებისთვის. "ჰაბმშენი" უკვე 3 წელზე მეტია რაც ქართულ ბაზარზე ოპერირებს.
კომპანიის შესახებ დამატებით ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდზე: https://www.hubmsheni.com
გაყიდვების მენეჯერის სამუშაო აღწერილობა:
** სოცმედიის მენეჯერისგან მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე დაინტერესებულ მომხმარებლებთან დაკავშირება და მათთვის კომპანიის პროდუქტებსა და სერვისებზე ინფორმაციის მიწოდება ** სოცმედიის გვერდებზე და სხვა არხებზე პოტენციურ კლიენტებთან აქტიური კომუნიკაცია ** პოტენციურ კლიენტებთან მოლაპარაკებების პროცესის მართვა ** კლიენტების მოზიდვა და ჰაბმშენის პროდუქციის პოპულარიზაცია ** დაინტერესებულ მომხმარებლებთან შეხვედრა და საჭიროების შემთხვევაში ობიექტის დათვალიერება ** არსებულ და ახალ კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობის ჩამოყალიბება ** რეპორტინგი და კლიენტთა ბაზის წარმოება/მუდმივი განახლება ** არსებულ და ახალ კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების ჩამოყალიბება ** მიწის მფლობელების მოძიება, მათთან მოლაპარაკება და ბაზის წარმოება/მუდმივი განახლება ** მიწის ბაზების განსათავსებლად ახალი ფეისბუქ გვერდის და ვებგვერდის შექმნა ** გაყიდვების პროცესში საჭირო შიდა და გარე მოხმარების დოკუმენტაციის წარმოება ** კლიენტების კმაყოფილებაზე ზრუნვა ** ბაზრისა და სამომხმარებლო სეგმენტის კვლევა, გაყიდვების შედეგების გაუმჯობესების კუთხით იდეების გენერირება და მათ განხორციელებაზე ზრუნვა ** კომპანიაში დანერგილი საინფორმაციო სისტემების გამოყენება
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც მიღებული აქვთ უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით.
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც აქვთ სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით სამშენებლო-დეველოპერულ სფეროში.
პიროვნული თვისებები და უნარები:
** ორგანიზებულობა და დროის ეფექტიანად მართვის უნარი ** მოლაპარაკების წარმართვის უნარი ** ეფექტური გაყიდვების უნარი ** კომუნიკაბელურობა ** პროაქტიულობა და ინიციატივების გამოჩენის უნარი ** თანაგუნდელებთან მაღალი დონის კომუნიკაციის უნარი ** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე ** Microsoft Office პროგრამები
ენები: ინგლისური ან/და რუსულის ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად. დამატებითი მოთხოვნები: კანდიდატს უნდა ჰყავდეს საკუთარი მსუბუქი მანქანა და მართვის B კატეგორიის მოწმობა. სამუშაო ადგილი: თბილისი სამუშაო განაკვეთი: სრული სამუშაო საათები 09:00-დან 18:00 საათამდე (ორშაბათი-პარასკევი), 9:00-14:00 (შაბათი)
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელფოსტაზე: Info@hubmsheni.com და გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებას!
ღამის ბარი "სეიფი" რომელიც ფუნქციონირებს 2008 წლიდან (შარდენის ყველაზე ტურისტულ ადგილზე) აცხადებს სოციალური ქსელების და ზოგადი მარკეტინგის სპეციალისტის პოზიციაზე.
** მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება; ** კლუბის ბრენდის ეფექტიანი წარმოჩენა სოციალურ ქსელებში, შეფასების მაღალი რეიტინგის უზრუნველყოფა; ** ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად კამპანიების განხორციელება; ** სოციალური მედია პლატფორმების მართვა: სარეკლამო კონტენტის, ვიზუალის მომზადება, ტექსტის შექმნა და განთავსება (სასტუმროს ვებგვერდი, Facebook; Instagram, Google ad და სხვა); ** სამიზნე აუდიტორიების განსაზღვრა; ** სოციალურ ქსელებში მესიჯებზე და პოსტების კომენტარებზე პასუხის გაცემა; ** სოციალურ მედიაში კამპანიისგან მიღებული შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი; ** სარეკლამო დანახარჯების ყოველთვიური რეპორტინგი. ** მომწოდებლებთან და სარეკლამო კომპანიებთან ურთიერთობა; ** მარკეტინგული კამპანიების ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშგების მომზადება.
დაინტერესებული პირები გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ტელეფონზე +995557700044 საღამოს საათებში
კომპანია „NEW AUTO MOTORS“ აცხადებს ვაკანსიას ადამიანური რესურსების მართვის სპეციალისტის (HR) პოზიციაზე
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
კომპანიაში თანამშრომელთა აყვანის პროცესის უზრუნველყოფა კომპანიაში არსებული შინაგანაწესების მუდმივი კონტროლი და შესაბამისი ღონისძიებების გატარება ხელმძღვანელის მოთხოვნის შემთხვევაში შესაბამისი რეპორტების მომზადება კადრების დასვენების დღეების და შვებულების დაგეგმვის ორგანიზება/კონტროლი
ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
უმაღლესი განათლება საოფისე პროგრამების (WORD;XL) საშუალო დონეზე ცოდნა
პიროვნული უნარ-ჩვევები
ლიდერული უნარ-ჩვევები პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ლოგიკური და რაციონაონალური აზროვნების უნარი ორგანიზებულობა დეტალებზე ორიენტირებულობა კრიტიკულ სიტუაციებში ლავირების უნარი დროის რესურსის სწორი და მიზანმიმართული მენეჯმენტი
კვირაში 5 სამუშაო დღე 2 დასვენების დღე სამუშაო საათები: 10:00-დან 19:00-მდე ანაზღაურება: საწყის ეტაპზე - 1000 ლარი
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: n.energy.invest@gmail.com
სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება
“ROADMARCH GEORGIA“ აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე
უფლება-მოვალეობები:
სრულად მართოს გვერდი რეკლამისთვის გამოყოფილი ბიუჯეტის მიზანმიმართულად დაგეგმარება სარეკლამო პოსტერების დამზადება/გარეკლამება სოციალურ ქსელებში (Facebook, Youtube) ორგანიზაციის გვერდებისა და არხის მართვა-პოპულარიზაცია; Facebook გვერდებისთვის ადაპტირებული კონტენტის შექმნა;
მოთხოვნები:
ინგლისური ენის საბაზისო დონეზე ცოდნა გამართული წერის უნარი გრაფიკული პროგრამების საბაზისო ცოდნა (Photoshop, Ilustrator, Canva…) მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება გუნდური მუშაობის უნარი
სამუშაო განაკვეთი: სრული 10:00-დან 19:00-მდე
ანაზღაურება: 900 + ბონუსი (მინიმალური ანაზღაურება-1500ლარი)
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე და სამოტივაციო წერილი შემდეგ მისამართზე: daianaaxalaia6@gmail.com
ან დაგვიკავშირდით: +995 592 58 16 83 ; +995 577 26 92 92
აუცილებელია სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ მოხდება რეზიუმეს განხილვა
ვაკანსია გაყიდვების მენეჯერი (უპირატესობა მიენიჭებათ მდედრობითი სქესის წარმომადგენლებს)
კომპანია “NEW AUTO MOTORS” აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე
ანაზღაურება ბონუსური 1500 ლარიდან 2500 ლარამდე
სამუშაო განაკვეთი
სრული 10:00-დან 19:00-მდე კვირაში 1 დასვენების დღე 2 კვირაში ერთხელ თავისუფალი დღე (DAY OFF)
მოვალეობები
სატელეფონო ზარებზე პასუხი მომხმარებელთან კომუნიკაციის დამყარება სოციალური ქსელის კონტროლი
მოთხოვნები
უმაღლესი განათლება კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (WORD; XL) საშუალო დონეზე ცოდნა
გაყიდვების მენეჯერისთვის საჭირო პიროვნული უნარები ინიციატივის გამოჩენის უნარი საკითხის მიმართ პოზიტიური მიდგომისა და გადაჭრის უნარი სამუშაოს დამოუკიდებლად დაგეგმვის უნარი პუნქტუალურობა ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული ლიდერული უნარ-ჩვევები კრიტიკულ სიტუაციებში ლავირების უნარი სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი დროის რესურსის სწორი და მიზანმიმართული მენეჯმენტი კომუნიკაბელურობა პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა გუნდური მუშაობის უნარი
ჩვენი კომპანია გთავაზობთ მზარდ ანაზღაურებასა და პროფესიული ზრდის რეალურ შანსს. თუ თქვენ ხართ მიზანდასახული და შრომისმოყვარე პიროვნება გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე (CV) მითითებულ მეილზე n.energy.invest@gmail.com და გახდით ჩვენი გუნდის წევრი.
გისურვებთ წარმატებას!!!
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას უფროსი მოლარის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1000 ლარი + ბონუსები
აწარმოებს ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორების პროცესის კონტროლს იმ დადგენილი წესის შესაბამისად, რომელიც მიღებულია კომპანიაში სახელმწიფოს მიერ დადგენილი კანონმდებლობის შესაბამისად. პასუხისმგებელია სალარო ოპერაციების სწორ წარმოებაზე. პასუხისმგებელია მომხმარებლის სწრაფი და ხარისხიანი მომსახურების კონტროლზე. პასუხისმგებელია ეროვნული ბანკის კანონმდებლობის შესაბამისად ინკასაციის პროცესის შესრულებაზე. ვალდებულია დაიცვას კომპანიაში არსებული ყველა ბრძანება/შიდა ინსტრუქცია, რომელიც ეხება მის საქმიანობას. მოთხოვნები:
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი თანამშრომელთა შრომის გრაფიკის, თანამდებობრივი ინსტრუქციებისა და მართვის სტრუქტურის ცოდნა მომხმარებლის მომსახურების დადგენილი სტანდარტების ცოდნა შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი.
პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლიანობა; კომუნიკაბელურობა; პუნქტუალურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა;
თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:
+995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
სუპერმარკეტების ქსელი „ფრესკო“
ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტი
ტელ: + 995 32 2 907 907
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერი პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1050 ლარიდან + ბონუსები
პასუხისმგებელია პროდუქციის მიღების პროცესის კონტროლზე. პასუხისმგებელია ჩამოსაწერი პროდუქტის დახარისხების კონტროლზე და შესაბამისი პროგრამული ოპერაციების სწორად წარმოებაზე. ვალდებულია შეკვეთის მიღებისას მოახდინოს წარმოებისთვის საჭირო პროდუქციის მომარაგება. შეასრულოს უშუალო უფროსის მიერ მიცემული წინამდებარე სამუშაო აღწერილობით განსაზღვრული სამუშაო. კისრულობს ვალდებულებას და იღებს პასუხისმგებლობას, მუდმივ რეჯიმში გააკონტროლოს და მოითხოვოს მისდამი დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ ნაკისრი ვალდებულებების ჯეროვანი და ხარისხიანი შესრულება ვალდებულია დაიცვას კომპანიაში არსებული ყველა ბრძანება/შიდა ინსტრუქცია, რომელიც ეხება მის საქმიანობას.
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი. პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლიანობა; კომუნიკაბელურობა; პუნქტუალურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა; თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე: +995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას დარბაზის მენეჯერის/ ადმინისტრატორის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1050 ლარი + ბონუსები
უზრუნველყოს სავაჭრო დარბაზის შეუფერხებელი მუშაობა ყურადღებას აქცევს და აკონტროლებს მომსახურე პერსონალის მხრიდან მომხმარებელთა მომსახურების დადგენილი სტანდარტების დაცვას; აკონტროლებს საწყობიდან დარბაზში პროდუქციის გატანას, დარბაზში შესული პროდუქციის რაოდენობის სისწორეს, ვადებს განიხილავს და ისმენს უკმაყოფილო მომხმარებელთა პრეტენზიებს და ატარებს შესაბამის ღონისძიებებს აღნიშნულ პრეტენზიათა აღმოფხვრისათვის;
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი თანამშრომელთა შრომის გრაფიკის, თანამდებობრივი ინსტრუქციებისა და მართვის სტრუქტურის ცოდნა მომხმარებლის მომსახურების დადგენილი სტანდარტების ცოდნა შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი. პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:+995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
მედია და ციფრული კომუნიკაციების სააგენტო "კლიპარტი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაო განრიგი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე
ძირითადი მოვალეობები / პასუხისმგებლობები:
** კომუნიკაციის წარმოება პოტენციურ დამკვეთებთან კომპანიის მარკეტინგული მიზნებიდან გამომდინარე;** პოტენციური დამკვეთებისთვის შეთავაზებების მომზადება, კომუნიკაციის პროცესის მართვა, მიღებული შედეგების ანალიზი;** გაყიდვების ხელმძღვანელთან კოორდინირებული სამუშაო პროცესის წარმოება დასახული მიზნების შესასრულებლად.
** მინიმუმ 3-წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე** ინგლისური ენის მინიმუმ B2 დონეზე ცოდნა** Microsoft Office პროგრამების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად (Word, Excel, PowerPoint)** მედია და ციფრულ ინდუსტრიაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად** დროის მართვის უნარი
უფლებები:
** საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესის თანახმად, შვებულებით სარგებლობა** დაკისრებული სამუშაოს შესასრულებლად საჭირო ტექნიკური აღჭურვილობითა და სათანადო სამუშაო გარემოთი უზრუნველყოფა** კომპანიასთან გაფორმებული კონტრაქტის შესაბამისი შრომის ანაზღაურების მიღება დადგენილ ვადებში
განაკვეთი: სრულიანაზღაურება: 2000 ლარი, პლუს საბონუსე სისტემა (თანხა მოცემულია გადასახადების გარეშე)
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: Vacancy@clp.ge
წერილის დანიშნულებაში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - გაყიდვების მენეჯერი.
რეზიუმეები მიიღება 2022 წლის 31 ივლისის ჩათვლით.
კომპანია აცხადებს ვაკანსიას:
ფინანსისტი
Მოვალეობები:
** Ფინანსური ტრანზაქციების მონიტორინგი ** ფინანსური რეპორტების მომზადება ** ფეიმენთ პროვაიდერებთან კომუნიკაცია.
Მოთხოვნები:
** ინგლისური ენის ცოდნა ** განათლება ფინანსების სფეროში ** საერთაშორისო ფინანსების ცოდნა ** გუნდური მუშაობის უნარი ** პასუხისმგებლიანობის მაღალი გრძნობა ** ახალი პროგრამების ათვისების უნარი ** სასურველია- ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
ანაზღაურება: 1500 - 2000
დაინტერესების შემთხვევაში CV გამოგვიგზავნეთ მეილზე: vakansia.managementcompany@gmail.com
შეკითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე: 591202792
კაზინო თამაშების კონტენტის მმართველი
** თამაშების მონიტორინგი ** თამაშების კონტენტის მართვა ** პროვაიდრებთან კომუნიკაცია
** ინგლისური ენის ცოდნა ** თამაშების მართვის გამოცდილება ** გუნდთან მუშაობის უნარი ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** პუნქტუალურობა ** ახალი პროგრამების ათვისების უნარი
Ანაზღაურება - 1000 - 1500
GOODJOB.GE
ს.ს. "იბერია რეფრეშმენტსი" არის "პეპსიკოს" ოფიციალური ბოთლერი საქართველოში და აქვს ექსკლუზიური უფლება აწარმოოს და დისტრიბუცია გაუწიოს უალკოჰოლო გამაგრილებელ სასმელებს (Pepsi, 7UP, Mirinda, Aquafina) და "სნექებსის" კატეგორიას (Lays, Doritos, Cheetos, etc); ასევე, ახორციელებს Max Power-ის და ქართული ლიმონათების (Iberia) წარმოებას და დისტრიბუციას საქართველოში.
სს "იბერია რეფრეშმენტსი" - პეპსიკოს ბოთლერი საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას დისტრიბუციის სარეზერვო მძღოლის თანამდებობაზე.
ადგილმდებარეობა: ქ.ბორჯომი
** სატვირთო ავტომობილის ტარება/მოვლა; ** სავაჭრო ობიექტებში პროდუქციის მიტანა/შეტანა.
განათლება და კვალიფიკაცია:
** საშუალო განათლება; ** სატვირთო ავტომობილის მართვის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; ** სადისტრიბუციო კომპანიაში მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება; ** მართვის მოწმობის B და C კატეგორია.
** პასუხისმგებლობის გრძნობა; ** პუნქტუალურობა.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია შემდეგ ელ-ფოსტის მისამართზე: hr@pepsi.ge
გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება სათაურის ველში- " დისტრიბუციის სარეზერვო მძღოლი ბორჯომში", ან დაგვირეკოთ შემდეგ ტელეფონის ნომერზე - 595 091 132
წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი მონაცემები არ განიხილება.
სს "იბერია რეფრეშმენტსი" - "პეპსიკოს" ოფიციალური ბოთლერი საქართველოში - აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის თანამდებობაზე.
სამუშაოს აღწერილობა:
** სალაროსა და ხარჯების ოპერაციების წარმოება 1C სისტემაში; ** ანგარიშვალდებული პირების ანგარიშების აღრიცხვა/კონტროლი; ** მარკეტინგული ხარჯების აღრიცხვა/კონტროლი; ** ბუღალტრული გატარებების შესაბამისი პირველადი დოკუმენტაციის შენახვა-დაარქივება;
** უმაღლესი განათლება ფინანსებში/ეკონომიკაში ან მონათესავე დისციპლინაში; ** 1C ERP პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება; ** პროფესიული კვალიფიკაცია ACCA - ჩაითვლება უპირატესად; ** მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება; ** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის საშუალო დონეზე ცოდნა; ** ინგლისური ან/ და რუსული ენის ცოდნა
პიროვნული უნარები:
** ორგანიზატორული უნარ-ჩვევები; ** კომუნიკაბელურობა და დახვეწილი მეტყველება; ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; ** დამოუკიდებლად სწორი გადაწყვეტილებების მიღების უნარი; ** ანალიტიკური აზროვნება; ** კონფლიქტური სიტუაციების გადალახვის უნარი
ბენეფიტები:
** დაზღვევა ** სატელეფონო ლიმიტი ** საწვავის ფასდაკლების ბარათი და სხვა.
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ორხევი, თეთრი ხევი ჰესის დასახლება
აპლიკაციის შემოტანის პროცედურები: ყველა დაინტერესებულ კანდიდატს შეუძლია გამოგზავნოს საკუთარი რეზიუმე შემდეგ ელ-ფოსტაზე: hr@pepsi.ge და პოზიციის დასახელება "ბუღალტერი" უნდა იყოს მითითებული მეილის სათაურში ("subject"-ში) დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
"Gastronome"-ის ჰოლდინგი დაარსდა 2019 წელს და დღეს უკვე ბაზარზე წარმოდგენილია შვიდი პრემიუმ კლასის დელიკატესების მაღაზიით; SHOP & DINE კონცეფციის რესტორნებით: "Bistro by Gastronome"; "Argentinian Steakhouse by Gastronome"; მეიდანზე ქართული რესტორნით "თამარა "; და კონცეპტუალური შოურუმით "Kitchen and Living by Gastronome".
"Gastronome"-ის გუნდში ვეძებთ თანამშრომელს მოლარის პოზიციაზე.
** მომხმარებლებთან ურთიერთობა ** გაყიდული პროდუქციის ფასის გადამოწმება; ** გაყიდული პროდუქციის გატარება; ** ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორებით რეალიზაციისას პროცედურების სრული დაცვა; ** ონლაინ შეკვეთების მიღება და კონსულტანტებისთვის გადაცემა; ** საქონლის უკან დაბრუნებისას ფინანსური საბუთების სრულყოფილად შექმნა; ** ელექტრონული ანგარიშფაქტურის და ზედნადების გამოწერა; ** მაღაზიაში წარმოებული ფინანსური ოპერაციების დღის დახურვა; ** მაღაზიაში არსებული პროდუქციის ზედმიწევნით ცოდნა.
** სასურველია მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება მოლარის პოზიციაზე; ** უმაღლესი განათლება; ** ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა; ** კომუნიკაციის გამორჩეული უნარი; ** დეტალებზე ორიენტირებული; ** ორგანიზებული.
ანაზღაურება: 800 ლარი (6 თვის შემდეგ + 10%) სამუშაო გრაფიკი: მოძრავი კვირაში 40 საათი ლოკაცია: თბილისი
დაინტერესების შეთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: vacancy@gastronome.ge და სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.
Gastronome-ის ჰოლდინგი დაარსდა 2019 წელს და დღეს უკვე ბაზარზე წარმოდგენილია შვიდი პრემიუმ კლასის დელიკატესების მაღაზიით; SHOP & DINE კონცეფციის რესტორნებით: "Bistro by Gastronome"; "Argentinian Steakhouse by Gastronome"; მეიდანზე ქართული რესტორნით "თამარა"; და კონცეპტუალური შოურუმით Kitchen and Living by "Gastronome".
"Gastronome"-ის გუნდში ვეძებთ თანამშრომელს გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე.
** პროდუქციის მახასიათებლების სრულყოფილად ცოდნა; ** მომხმარებლების კონსულტაცია პროდუქციის შესახებ; ** მომსახურების მაღალი დონის უზრუნველყოფა; ** მაღაზიაში არსებული პროდუქციის კონტროლი (ფასების შესაბამისობა, ვარგისიანობა, განლაგება, ანოტაციების შესაბამისობა და ა.შ.); ** პროდუქციის დაჭრა, აწონვა და ა.შ. ** ონლაინ შეკვეთების მიღება და მომსახურება (გლოვო, ვოლტი და ა.შ.).
** სასურველია სამუშაო გამოცდილება საცალო ვაჭრობის ან HORECA სფეროში ** უმაღლესი განათლება (დასაშვებია სტუდენტი) ** სავალდებულოა ინგლისური ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა ** კომუნიკაციის გამორჩეული უნარი ** გამართული მეტყველება
ანაზღაურება: 800 ლარი (6 თვის შემდეგ + 10%) სამუშაო გრაფიკი: მოძრავი 40 საათი
"კამილიელთა სამედიცინო ცენტრი" აცხადებს ვაკანსიას ექთნის პოზიციაზე, სტაციონარულ სარეაბილიტაციო განყოფილებაში.
აუცილებელი მოთხოვნები:
** შესაბამისი უმაღლესი განათლება ** სამუშაო გამოცდილება
გასაუბრება მიმდინარეობს ეტაპობრივად.
დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 04.08.2022-მდე შემდეგ ელ-მისამართზე: camilliansge@gmail.com. "Subject" ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
"კამილიელთა სამედიცინო ცენტრი" აცხადებს ვაკანსიას მეტყველების თერაპევტის (ლოგოპედის) პოზიციაზე.
** შესაბამისი განათლების დამადასტურებელი დიპლომი. ** სამუშაო გამოცდილება (სასურველია) ** უცხო ენების ცოდნა (სასურველია) ** აპლიკანტის ასაკი, არაუმეტეს 50 წლის
ვაკანსიის დეტალები განიხილება გასაუბრებისას
"კამილიელთა სამედიცინო ცენტრი" აცხადებს ვაკანსიას ოჯახის ექიმის პოზიციაზე.
** შესაბამისი უმაღლესი განათლება ** საოჯახო მედიცინის სერტიფიკატი ** ოჯახის ექიმად მუშაობის გამოცდილება
შესაძლებელია როგორც სრული ასევე ნახევარ განაკვეთზე დასაქმება, დეტალები განიხილება კანდიდატებთან გასაუბრების დროს
"კამილიელთა სამედიცინო ცენტრი" აცხადებს ვაკანსიას ექთნის თანაშემწის პოზიციაზე, სტაციონარულ სარეაბილიტაციო განყოფილებაში.
აუცილებელი მოთხოვნები: შესაბამისი სამუშაო გამოცდილება
საკურიერო კომპანია "Onway Delivery" აცხადებს ვაკანსიას თბილისში საწყობის მიმღები ოპერატორის პოზიციაზე.
** გზავნილების მიღება, დასკანერება, დასტიკერება, დახარისხება უბნების მიხედვით მისამართებზე ** მანქანის დატვირთვა
** ასაკი: 23-დან ზემოთ ** სქესი: მამრობითი ** თბილისის უბნებისა და საქართველოს რეგიონების კარგი ცოდნა
** პუნქტუალურობა ** დისციპლინირებულობა ** მოტივირებულობა ** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
სამუშაო განაკვეთი: 09:00-18:00 ანაზღაურება: 800 ლარი + ბონუსი მისამართი: დიდი დიღომი, როსტევანის N 8.
** კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განაცხადის ფორმების საფუძველზე ** გასაუბრება
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ელ. ფოსტაზე: info@onway.delivery. ელ. ფოსტის სათაურში გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: "საწყობის მიმღები ოპერატორი".
სამშენებლო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას დაცვის თანამშრომელის პოზიციაზე.
ყოველდღიურად ჩაატაროს სამშენებლო ობიექტის შემოვლა და შემოწმების პროცესი; გამოავლინოს და აღმოფხვრას შემოწმების პროცესში აღმოჩენილი დარღვევების გამომწვევი მიზეზები; აღრიცხოს და აკონტროლოს ობიექტზე მყოფი ვიზიტორები; უზრუნველყოს თანამშრომლების მიერ შიდა წესების დაცვა; მუდმივად აკონტროლოს მოსალოდნელი ხანძრის ან განგაშის საშიშროება და იყოს მზადყოფნაში საჭირო ზომების მისაღებად უსაფრთხოების დაცვის მიზნით; მოახდინოს კამერების მონიტორინგი გაწერილი სტანდარტების მიხედვით; შიდა წესების დარღვევის შემთხვევაში, შეადგინოს მოკლე და ზუსტი მოხსენება. ინფორმაცია გადასცეს უშუალო ხელმძღვანელს.
მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; გუნდური მუშაობის უნარი; კარგი კომუნიკაციის უნარი; მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; ფიზიკური გამძლეობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა;
მდებარეობა: თბილისი.
სამუშაო გრაფიკი: ყოველ მესამე დღეს 24 სთ. ცვლა
ანაზღაურება: 65 ლარი ცვლაში
გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გადმოაგზავნოთ ელექტრონულ ფოსტაზე: vacancy.info.mc@gmail.com სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: დაცვის თანამშრომელი
შპს "ჯი პი გრუპი" არის ჰიგიენური და საკანცელარიო ნივთების სადისტრიბუციო კომპანია რომელიც ემსახურება მსხვილ ორგანიზაციებს საქართველოს მასშტაბით. კომპანია სხვებისგან გამოირჩევა პროდუქციის უსაზღვრო არჩევანით, შეთანხმებულ ვადებში მიწოდებით და რაც მთავარია პროდუქციის ხარისხთან შესაბამისი ფასებით.
"ჯი პი გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას დისტრიბუტორის თანამდებობააზე.
ჩვენ გთავაზობთ:
** სტაბილურ ანაზღაურებას - 700 ლარი (მზარდი)+ ბონუსი ** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას; ** მეგობრულ სამუშაო გარემოს.
სამუშაო გრაფიკი:
** ორშაბათი-პარასკევი: (09:30-18:00) ** შაბათი: (09:30-15:00) ** კვირა: დასვენება.
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ფოთის ქ. 12/14
** ავტომობილის მართვის მოწმობა. ** წინასწარ განსაზღვრულ მისამართებზე პროდუქციის გადატვირთვა; ** ზედნადების მიხედვით შეკვეთების მითვლა/მიწონა და მანქანის დატვირთვა; ** ობიექტების მომარაგება გაწერილი გეგმისა და მარშრუტის მიხედვით; ** ობიექტებიდან საჭირო ინფორმაციის მიღება და ხელმძღვანელისთვის მიწოდება; ** ავტომანქანის სისუფთავისა და ტექნიკური მდგომარეობის კონტროლი; ** კომპანიის ანგარიშზე დღის ბოლოს ნაღდი ფულის შეტანა; ** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება; ** შეკვეთების დროული და უსაფრთხო დისტრიბუცია. ** საწყობში ყოფნისას, საჭიროებიდან გამომდინარე საწყობის თანამშრომლებისთვის დახმარების გაწევა. ** ობიექტებიდან საჭირო ინფორმაციის ამოღება და ხელმძღვანელისთვის მიწოდება;
** გუნდური მუშაობის უნარი; ** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; ** გადაწყვეტილების მიღების უნარი; ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; ** აქტიური; ** მოტივირებული; ** კომუნიკაბელური; ** პუნქტუალური;
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV ფოტოსურათით გამოგზავნეთ ელ-ფოსტაზე: info@gp-group.ge.
შპს "ჯი პი გრუპი" არის ჰიგიენური და საკანცელარიო ნივთების სადისტრიბუციო კომპანია რომელიც ემსახურება მსხვილ ორგანიზაციებს საქართველოს მასშტაბით. ეს კომპანია სხვებისგან გამოირჩევა პროდუქციის უსაზღვრო არჩევანით, შეთანხმებულ ვადებში მიწოდებით და რაც მთავარია პროდუქციის ხარისხთან შესაბამისი ფასებით.
"ჯი პი გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე.
** სტაბილურ ანაზღაურებას - 700 ლარი (მზარდი); ** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას; ** მეგობრულ სამუშაო გარემოს.
** ორშაბათი-პარასკევი: (09:30-18:00) ** შაბათი: (09:30-15:00) ** კვირა: დასვენება
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ფოთის ქ. 12/14.
** შემოსული პროდუქციის მიღება/მითვლა; ** ფაქტურის მიხედვით შეკვეთების გამზადება; ** დისტრიბუციის თანამშრომლებისათვის ტვირთის გადაცემა; ** პერიოდულად საწყობში მიმდინარე აღწერაში მონაწილეობის მიღება, ნაშთების კონტროლი.
ყველაზე დიდი ინტერნეტ მაღაზია ეძებს ახალგაზრდა გუნდის წევრს ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.
სასურველი კანდიდატი:
** უნდა მეტყველებდეს ქართულად გამართულად. ** უნდა იცოდეს საოფისე პროგრამები.
კანდიდატის ძირითადი საქმიანობა: მომხმარებელთან სატელეფონო კომუნიკაცია.
სასურველი კანდიდატის მახასიათებლები:
** შრომისმოყვარეობა. ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. ** დეტალებზე ორიენტირებულობა. ** კრეატიული აზროვნება.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: vacancycall1@gmail.com და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
"ოკტოპუს ფიტნეს კლუბი" არის საქართველოში ყველაზე დიდი კონცეპტუალური სავარჯიშო სივრცე, რომელიც 2016 წლიდან ფუნქციონირებს და აერთიანებს 3 ფილიალს თბილისის მაშტაბით. კლუბი აღჭურვილია უახლესი სავარჯიშო ტრენაჟორებით და გამოირჩევა მომსახურების მაღალი სტანდარტით.
პოზიციის მიმოხილვა:
ბარის ადმინისტრატორი -დასაქმებულმა მომსახურება უნდა გაუწიოს კლუბის კაფეში მოსულ მომხმარებლებს. ბარის ადმინისტრატორი კლუბის წევრებს ემსახურება ღიმილით, ის პასუხისმგებელია განსაკუთრებულ მომსახურებასა და სტანდარტების მაღალი დონით დაცვაზე. ბარის ადმინისტრატორი კლუბის წევრებს სთავაზობს კაფეს პროდუქციას და ყიდის კაფეში არსებულ პროდუქციას.
პასუხისმგებლობები:
** კლიენტების ეფექტური მომსახურება; ** კლუბში არსებული სტანდარტების შესაბამისად მუშაობა; ** სალაროს აპარატთან/ტერმინალთან მუშაობა; ** გაყიდვების დონის ზრდის ხელშეწყობა; ** მენეჯერის სხვა დავალებების შესრულება; ** ყავის აპარატთან მუშაობა; ** საფირმო პროტეინ-შეიქების მომზადება; ** სამუშაო გარემოს სისუფთავის შენარჩუნება.
პოზიციისთვის აუცილებელი უნარები:
** კომუნიკაბელურიბა; ** დახვეწილი მეტყველების უნარი; ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; ** სტრესულ სიტუაციაში სწორი გადაწყვეტილების დროულად მიღების უნარი; ** ინდივიდულურად და გუნდურად მუშაობის უნარი; ** სისუფთავისა და ორგანიზებულობის უნარი;
პოზიციისთვის საჭირო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება; ** საოფისე პროგრამების (Word, Excel) სრულყოფილი ცოდნა; ** უცხო ენების ცოდნა (ინგლისური, რუსული); ** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ ერთწლიანი გამოცდილება; ** სალარო აპარატთან მუშაობის გამოცდილება.
** ჩვენ გთავაზობთ მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ სამუშაო გარემოს; ** მოქნილი გრაფიკი: კვირაში 5 დღე, 08:00-დან 15:30-მდე ან 15:30-დან 23:00-მდე (სწავლის და მუშაობის შეთავსება - ნახევარი განაკვეთი); ** დასვენების დღე: კვირაში ორი დღე; ** ხელფასი: 700 ლარი ხელზე (ერთი წლის შემდეგ 800, ორი წლის შემდეგ 900)
თუ ფიქრობ, რომ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს აკმაყოფილებ და ამავდროულად გიყვარს შენი საქმიანობა, ეს შენი შანსია შეუერთდე ოკტოპუსის ენერგიულ და მუდმივად განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდს!
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგვიგზავნეთ CV მისამართზე : hr@oktopus.ge; სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
კლუბის შესახებ დეტალური ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ ჩვენს ვებგვერდს https://www.oktopus.ge/
ადმინისტრატორი - დასაქმებულმა უნდა გაუწიოს ადმინისტრირება კლუბში შემოსულ მომხმარებლებს. ადმინისტრატორი კლუბის წევრებს ხვდება ღიმილით, ის პასუხისმგებელია განსაკუთრებით მომსახურებაზე და მაღალი სტანდარტების დაცვაზე. მან სწორად და დამაჯერებლად უნდა მოახდინოს კლიენტის ამოცანების გადაჭრის თავისი ხედვების დემონსტრირება.
** კლიენტების ეფექტური მიღება/მომსახურება; ** კლუბში არსებული სტანდარტების შესაბამისად მუშაობა; ** სალაროს აპარატთან/ტერმინალთან მუშაობა; ** გაყიდვების დონის ზრდის ხელშეწყობა; ** სატელეფონო ზარებზე პასუხი ინფორმაციის მიწოდება; ** მენეჯერის სხვა დავალებების შესრულება.
** კომუნიკაბელურობა; ** დროის მენეჯმენტის უნარი; ** დახვეწილი მეტყველების უნარი; ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; ** სტრესულ სიტუაციაში სწორი გადაწყვეტილების დროულად მიღების უნარი; ** ინდივიდულურად და გუნდურად მუშაობის უნარი; ** მუდმივ განვითარებაზე ორიენტირებულობა; ** დაგეგმვის, კონტროლის და ანალიზის უნარი;
** უმაღლესი განათლება (სასურველია, ბიზნესის-ადმინისტრირების მიმართულებით); ** საოფისე პროგრამების (Word, Excel) სრულყოფილი ცოდნა; ** უცხო ენების ცოდნა (ინგლისური, რუსული); ** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ ერთ წლიანი გამოცდილება; ** სალარო აპარატთან მუშაობის გამოცდილება.
** მოქნილი გრაფიკი: კვირაში 5 დღე, 08:00-დან 15:30-მდე ან 15:30-დან 23:00-მდე (სწავლის და მუშაობის შეთავსება - ნახევარი განაკვეთი); ** დასვენების დღე: კვირაში ორი დღე; ** ხელფასი: ხელზე ასაღები 700 ლარი (ერთი წლის შემდეგ 800 ლარი, 2 წლის შემდეგ 900 ლარი)
რას გთავაზობთ ჩვენ:
** დარბაზით სარგებლობის შესაძლებლობა; ** ჯანმრთელობის დაზღვევა; ** სპეციალური ფასდაკლებები; ** მეგობრული და განვითარებაზე ორიენტირებული სამუშაო გარემო;
"ოკტოპუს ფიტნეს კლუბს" ესაჭიროება ქალი და მამაკაცი დასუფთავების თანამშრომლები.
** ტერიტორიის ყოველდღიური დასუფთავება კომპანიის სტანდარტების შესაბამისად ** გასახდელში სისუფთავის შენარჩუნება ** სისუფთავისა და ჰიგიენის რეგულარული კონტროლი; ** საწმენდ/სარეცხი საშუალებების მარაგების კონტროლი ** ობიექტზე სისუფთავის მაღალი დონის შენარჩუნება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
** ყურადღებიანი და მობილიზებული; ** პუნქტუალური და პასუხისმგებლობიანი; ** ენერგიული; ** ორგანიზებული.
** მოქნილი გრაფიკი: კვირაში 6 დღე, 08:00-დან 15:30-მდე ან 15:30-დან 23:00-მდე ** დასვენება: კვირაში ერთი დღე ** ხელფასი: ხელზე ასაღები 800 ლარი.
** დარბაზით სარგებლობის შესაძლებლობა; ** ჯანმრთელობის დაზღვევა; ** სპეციალური ფასდაკლებები; ** მეგობრული და განვითარებაზე ორიენტირებული სამუშაო გარემო.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნეთ CV მისამართზე: hr@oktopus.ge და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
ღამის ბარი "სეიფი" რომელიც ფუნქციონირებს 2008 წლიდან (შარდენის ყველაზე ტურისტულ ადგილზე) აცხადებს ვაკანსიას მიმტანი გოგონას პოზიციაზე.
გრაფიკი: 21:00-5:00 საათებში (თქვენზე მორგებული გრაფიკით და ცვლით) ანაზღაურება: ფიქსირებულ თანხას + ბონუსი და + "ჩაი" ასაკი: 19-დან 35 წლამდე. სამუშაო ადგილი: თბილისი, შარდენის ქუჩა, რკინის რიგი 11, კლუბი "სეიფი"
** უმჯობესია რუსული და ინგლისური ენის ცოტათი ცოდნა მაინც ** პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება სავალდებულო არ არის
** სტუმრების დახვედრა, შეკვეთის მიღება და გამასპინძლება; ** სტუმრებთან ურთიერთობისა და კომუნიკაციის წარმართვა; ** სტუმრის წასვლის შემდგომ, მაგიდებისა და სამუშაო სივრცის მოწესრიგება კომპანიის მიერ დაწესებული სტანდარტებისა და პროცედურების შესაბამისად; ** სტანდარტების შესაბამისად, მომსახურების მაღალი ხარისხის შენარჩუნება; ** ანგარიშსწორების წარმოება; ** უშუალო მენეჯერის სხვა დავალებების შესრულება.
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; ** გუნდური მუშაობის უნარი; ** ორგანიზებულობა; ** ენერგიულობა; ** მომხმარებელზე ორიენტირებულობა.
ღამის ბარი "სეიფი" რომელიც ფუნქციონირებს 2008 წლიდან (შარდენის ყველაზე ტურისტულ ადგილზე) აცხადებს ვაკანსიას დამხვედრი ჰოსტეს გოგონას პოზიციაზე.
გრაფიკი: 21:00-5:00 საათებში (თქვენზე მორგებული გრაფიკით და ცვლით) ანაზღაურება: ფიქსირებულ თანხას + ბონუსი და + "%" ასაკი: 19-დან 35 წლამდე. სამუშაო ადგილი: თბილისი, შარდენის ქუჩა, რკინის რიგი 11, კლუბი "სეიფი"
** სტუმრების დახვედრა, შეკვეთის მიღება და გამასპინძლება; ** სტუმრებთან ურთიერთობისა და კომუნიკაციის წარმართვა
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ტელეფონზე +995557700044 საღამოს საათებში
სარეკლამო საწარმო „ვესტა“ აცხადებს ვაკანსიას „დამხმარე საწარმოში“ საქმის ადგილზე შესწავლით
სამუშაო გრაფიკი: სრული
შესვენება დღის განმავლობაში 1 საათი
კვება - კომპანიის ხარჯზე
გუნდური მუშაობის უნარი; პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი შრომის მოყვარე და ენერგიული დეტალების მიმართ ყურადღებიანი
ძირითადი მოვალეობები :
სხვა და სხვა დანადგარზე მუშაობა წარმოების ხელმძღვანელის დავალებების შესრულება
დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: digital@vesta.ge და მიუთითოთ პოზიციის დასახელება
სარეკლამო საწარმო „ვესტა“ აცხადებს ვაკანსიას „გრაფიკული დიზაინერის“ პოზიციაზე.
ჯანმრთელობის დაზღვევა
მსგვას პოზიციაზე მუშაობის 1 წლიანი გამოცდილება დიზაინერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა სავალდებულოა: Corel draw, Illustrator, Indesign , Photoshop კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS. Office) ტექნუკური აზროვნების უნარი გამართულად მეტყველების უნარი; გუნდური მუშაობის უნარი; პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
დიზაინერულ პროგრამებში ფაილების ტექნიკური დამუშავება მოთხოვნის შესაბამისად ფაილების ნულიდან შექმნა , დიზაინის შემუშავება . გუნდური მუშაობა განყოფილების მენეჯერთან და წარმოებასთან
დაინტერესებულ კანდიდატებს,გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: digital@vesta.ge და მიუთითოთ პოზიციის დასახელება