ხელფასი
კომპანია "აუგუსტი" აცხადებს ვაკანსიას კონდიტრის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
** რეცეპტების შექმნა, მოძიება და მენიუში ცვლილებების შეტანა; ** შეკვეთების სიზუსტითა და მინიმალური დანაკარგით შესრულება; ** სხვადასხვა სახის თანამედროვე ნამცხვრების, ტორტების მომზადება; ** მენიუს გადახალისება, ახალი პროდუქტების დამატება; ** პროდუქციისა ხარისხის შემოწმება; ** მარაგების კონტროლი; ** ხელმძღვანელის მითითებების შესრულება.
საჭირო უნარები:
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება; ** პროფესიული განათლება კულინარიის მიმართულებით სასურველია; ** ჰიგიენისა და სანიტარული ნორმების დაცვის სტანდარტების ცოდნა; ** დატვირთულ სამუშაო გარემოში მუშაობის უნარი; ** პასუხისმგებლობის გრძნობა; ** გუნდური მუშაობის უნარი; ** პუნქტუალურობა და ორგანიზებულობა; ** დეტალებზე ორიენტირებულობა; ** დროის მართვისა და პრიორიტეტების დასმის უნარი.
სამუშაო გრაფიკი: 40 სამუშაო საათი კვირაში, 2 დასვენების დღე ანაზღაურება: 1500-2000 ლარი, კვალიფიკაციიდან გამომდინარე
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: jobs@august.com.ge ან დარეკეთ ნომერზე:568 40 48 92
თქვენ არ ხართ ავტორიზებული. CV-ის გასაგზავნად საჭიროა ავტორიზაცია. გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია. Username: Password:
პურ-ფუნთუშეულის საწარმო "აუგუსტი" აცხადებს ვაკანსიას პურის მცხობლის/ხაბაზის პოზიციაზე.
მოვალეობები:
** აუგუსტის მენიუში არსებული საცხობი პროდუქციის ცხობა/მომზადება დადგენილი რეცეპტებითა და სტანდარტების შესაბამისად; ** შესაბამისი ტექნიკის მოხმარება და გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა; ** ინგრედიენტების მარაგების კონტროლი; ** საწარმოში წესრიგისა და სანიტარული ნორმების დაცვა; ** ტექნოლოგიური სტანდარტების დაცვა; ** სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა;
მოთხოვნები:
** სასურველია მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება; ** ორგანიზებულობა და დისციპლინა; ** გუნდში მუშაობის უნარი. ** პუნქტუალურობა
ადგილმდებარეობა: ბეჟანიშვილი 4 სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 40 საათი ანაზღაურება: 1000 ლარი
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელფოსტაზე: jobs@august.com.ge ან დაგვიკავშირდით ნომერზე 568404892.
კომპანია "აუგუსტის" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.
** გაყიდვების სტრატეგიული გეგმის შედგენა; ** ახალი კლიენტების მოძიება და მოზიდვა; ** გაყიდვების გაუმჯობესება; ** ბაზრის კვლევა, ახალი შესაძლებლობების იდენტიფიცირება; ** კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების დამყარება; ** პოტენციური კლიენტებისთვის კომპანიის პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის ეფექტურად მიწოდება; ** პოტენციურ კლიენტებთან გაყიდვების წარმოება; ** არსებული კლიენტებისათვის კორპორატიული შეთავაზების განახლება პროდუქტის დამატებითი სარგებლიანობის, მომსახურების მოქნილობის და კონკურენტული უპირატესობების გაცნობა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება (სასურველია, ბიზნესის-ადმინისტრირების მიმართულებით); ** გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება; ** რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა; ** საოფისე პროგრამების (Word, Excel, PowerPoint) სრულყოფილად ცოდნა; ** გაყიდვების სტრუქტურის და თეორიული საფუძვლების ცოდნა; ** ქსელებთან მუშაობის გამოცდილება.
პიროვნული თვისებები:
** ინფორმაციის ოპერატიულად მოძიების უნარი; ** ენერგიულობა; ** კრეატიულობა; ** მოლაპარაკებების წარმოების ძლიერი უნარი; ** მიზანმიმართულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა; ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; ** სტრესულ სიტუაციაში, სწორი გადაწყვეტილების მიღების უნარი; ** დაგეგმვის, კონტროლის და ანალიზის უნარი.
გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: jobs@august.com.ge ან დარეკოთ ნომერზე: 568404892
შპს "ევროპული სკოლა" აცხადებს ვაკანსიას საქართველოს ისტორიის მასწავლებლის თანამდებობაზე ამერიკულ უმაღლეს სკოლაში.
თანამდებობის მიზანი: ევროპული სკოლის მოსწავლეებისთვის ისტორიის სწავლება და კომპეტენციის ფარგლებში სილაბუსით გათვალისწინებული მიზნების მიღწევის უზრუნველყოფა.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** სასწავლო პროგრამის მიზნებისა და ინდიკატორების შესაბამისი სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და წარმართვა; კომპეტენციის ფარგლებში უსაფრთხო და მოსწავლის ინტერესებს მორგებული სასწავლო გარემოს შექმნა; ** სემესტრული სილაბუსებისა და თემატური გეგმის შედგენა; შეფასების რუბრიკების შექმნა და შეფასების სტრუქტურის შესახებ მოსწავლეების მუდმივი ინფორმირება; ** სასწავლო პროგრამის შესაბამისი მეთოდების გამოყენება; მოსწავლეთა ასაკობრივი და სხვა ინდივიდუალური თავისებურებებიდან გამომდინარე, სასწავლო მეთოდების შერჩევა და სასწავლო პროცესის წარსამართად მათთვის აუცილებელი რესურსების მიწოდება; ** სასწავლო პროგრამით/სილაბუსით გათვალისწინებული მიზნების შესრულების მონიტორინგი და შეფერხების შემთხვევაში დროული რეაგირება; ** გაკვეთილების (მათ შორის დიფერენცირებული) დაგეგმვა, ჩატარება და საგაკვეთილო პროცესის მართვა; ** მოსწავლეთა მოტივაციასა და ჩართულობაზე ზრუნვა; ნებისმიერი პრობლემის/შეფერხების შემთხვევაში დროული რეაგირება; დამრიგებლის, დეპარტამენტის ხელმძღვანელის, მშობლის ან სხვა პასუხისმგებელი პირის ინფორმირება; ** მოსწავლეთა ცოდნის შეფასების მიზნით შემაჯამებელი, სადიაგნოსტიკო და სხვა სახის ტესტების მომზადება; ტესტის შედეგების ანალიზი, რეფლექსია, მოსწავლეებისთვის დროული და კონსტრუქციული უკუკავშირის მიწოდება და შესაბამისი ღონისძიებების დაგეგმვა; მოსწავლეთა ტესტების/ნამუშევრების შენახვა სკოლაში დადგენილი სტანდარტების მიხედვით; ** საჭიროებისამებრ მოსწავლეებისთვის დამატებითი გაკვეთილების ჩატარება; ** საჭიროებისამებრ კლასგარეშე სახელმძღვანელოებისა და ლიტერატურის შერჩევა, დამოწმება და მოსწავლეებისთვის დროული მიწოდების უზრუნველყოფა; ** იმ კლასგარეშე აქტივობების დაგეგმვა, შესრულება და განხორციელება, რომლებიც ხელს უწყობს სილაბუსით გათვალისწინებული პროგრამის შესწავლას; ** საჭიროებისამებ Extended Essay-ის ხელმძღვანელობა ** საჭიროებისამებრ სადიპლომო თემის ხელმძღვანელობა და მოსწავლეებისთვის დროული უკუკავშირის მიწოდება; ** მშობელთა კრებებზე დასწრება, კრებებისთვის შესაბამისი რეპორტების მომზადება; საჭიროებისამებრ მშობლებთან მოსწავლეთა აკადემიური მდგომარეობის ინდივიდუალური განხილვა; ** ელექტრონული ჟურნალის წარმოება: საშინაო დავალებების შეტანა, საჭიროების შემთხვევაში თითოეულ მოსწავლეზე რეპორტების დაწერა, მოსწავლეთა დასწრების აღრიცხვა, ქულებისა და კომენტარების სახით დოკუმენტაციის წარმოება; ** აკადემიური დირექტორის ინფორმირება სასწავლო გეგმის მიმდინარეობისა და შესრულების შესახებ; ** პროფესიული სიახლეების მუდმივი გაცნობა-ათვისება; ** საგნის პორტფოლიოს სრულყოფილი წარმოება; ** კომპეტენციის ფარგლებში მოსწავლეების უსაფრთხოებაზე ზრუნვა; ** კომპეტენციის ფარგლებში უშუალო უფროსის სხვა დავალებების შესრულება.
კვალიფიკაცია:
განათლება:
** ბაკალავრის ხარისხი ისტორიის მიმართულებით ** სასურველია მაგისტრის ხარისხი
გამოცდილება: ისტორიის პედაგოგად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
ცოდნა, უნარები, და სხვა შესაძლებლობები:
** კანონი "ზოგადი განათლების შესახებ"; ** მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი; ** ბავშვის უფლებათა კონვენცია; ** ეროვნული სასწავლო გეგმა და საგნობრივი სტანდარტი; ** ამერიკული common core-ის მოთხოვნების კარგად ცოდნა; ** ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა; ** სასურველია სხვა უცხო ენის ცოდნა.
კომპიუტერული პროგრამები: MS Office, Outlook
პიროვნული მახასიათებლები:
** კომუნიკაბელურობა; ** ორგანიზებულობა; ** დეტალებზე ორიენტირებულობა; ** კრეატიულობა; ** თვითგანვითარებისთვის მზაობა; ** სტრესის მართვის უნარის ფლობა; ** გუნდური მუშაობის უნარის ფლობა.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: vacancy@europeanschool.ge 2022 წლის 30 ივნისამდე.
გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის" ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშავოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (cv) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.
შპს "ევროპული სკოლა" აცხადებს ვაკანსიას ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლის თანამდებობაზე საერთაშორისო ბაკალავრიატის პროგრამებზე.
თანამდებობის მიზანი: საერთაშორისო ბაკალავრიატის საბაზო საფეხურის პროგრამის (International Baccalaureate Middle Programme -IB MYP) მოსწავლეებისთვის ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლება და კომპეტენციის ფარგლებში სილაბუსით გათვალისწინებული მიზნების მიღწევის უზრუნველყოფა.
** სასწავლო პროგრამის მიზნებისა და ინდიკატორების შესაბამისი სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და წარმართვა; კომპეტენციის ფარგლებში უსაფრთხო და მოსწავლის ინტერესებს მორგებული სასწავლო გარემოს შექმნა; ** სემესტრული სილაბუსებისა და თემატური გეგმის შედგენა; შეფასების რუბრიკების შექმნა და შეფასების სტრუქტურის შესახებ მოსწავლეების მუდმივი ინფორმირება; ** სასწავლო პროგრამის შესაბამისი მეთოდების გამოყენება; მოსწავლეთა ასაკობრივი და სხვა ინდივიდუალური თავისებურებებიდან გამომდინარე, სასწავლო მეთოდების შერჩევა და სასწავლო პროცესის წარსამართად მათთვის აუცილებელი რესურსების მიწოდება; ** სასწავლო პროგრამით/სილაბუსით გათვალისწინებული მიზნების შესრულების მონიტორინგი და შეფერხების შემთხვევაში დროული რეაგირება; ** გაკვეთილების დაგეგმვა, ჩატარება და საგაკვეთილო პროცესის მართვა; ** მოსწავლეთა მოტივაციასა და ჩართულობაზე ზრუნვა; ნებისმიერი პრობლემის/შეფერხების შემთხვევაში დროული რეაგირება; დამრიგებლის, დეპარტამენტის ხელმძღვანელის, მშობლის ან სხვა პასუხისმგებელი პირის ინფორმირება; ** მოსწავლეთა ცოდნის შეფასების მიზნით შემაჯამებელი, სადიაგნოსტიკო და სხვა სახის ტესტების მომზადება; ტესტის შედეგების ანალიზი, რეფლექსია, მოსწავლეებისთვის დროული და კონსტრუქციული უკუკავშირის მიწოდება და შესაბამისი ღონისძიებების დაგეგმვა; მოსწავლეთა ტესტების/ნამუშევრების შენახვა სკოლაში დადგენილი სტანდარტების მიხედვით; ** სასწავლო და პერსონალური პროექტების დაგეგმვა-განხორციელება; ** საჭიროებისამებრ მოსწავლეებისთვის დამატებითი გაკვეთილების ჩატარება; ** საჭიროებისამებრ კლასგარეშე სახელმძღვანელოებისა და ლიტერატურის შერჩევა, დამოწმება და მოსწავლეებისთვის დროული მიწოდების უზრუნველყოფა; ** იმ კლასგარეშე აქტივობების დაგეგმვა, შესრულება და განხორციელება, რომლებიც ხელს უწყობს სილაბუსით გათვალისწინებული პროგრამის შესწავლას; ** მშობელთა კრებებზე დასწრება, კრებებისთვის შესაბამისი რეპორტების მომზადება; საჭიროებისამებრ მშობლებთან მოსწავლეთა აკადემიური მდგომარეობის ინდივიდუალური განხილვა; ** ელექტრონული ჟურნალის წარმოება: საშინაო დავალებების შეტანა, საჭიროების შემთხვევაში თითოეულ მოსწავლეზე რეპორტების დაწერა, მოსწავლეთა დასწრების აღრიცხვა, ქულებისა და კომენტარების სახით დოკუმენტაციის წარმოება; ** დეპარტამენტის ხელმძღვანელის ინფორმირება სასწავლო გეგმის მიმდინარეობისა და შესრულების შესახებ; ** დეპარტამენტის საქმიანობაში აქტიური მონაწილეობის მიღება; პროფესიული სიახლეების მუდმივი გაცნობა-ათვისება; ** საგნის პორტფოლიოს წარმოება; ** კომპეტენციის ფარგლებში მოსწავლეთა უსაფრთხოებაზე ზრუნვა; ** კომპეტენციის ფარგლებში უშუალო უფროსის სხვა დავალებების შესრულება.
** ბაკალავრის ხარისხი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში; ** სასურველია მაგისტრის ხარისხი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში.
გამოცდილება:
ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება.
** კანონი "ზოგადი განათლების შესახებ"; ** მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი; ** ბავშვის უფლებათა კონვენცია; ** ეროვნული სასწავლო გეგმა და საგნობრივი სტანდარტი; ** IB-ის ფილოსოფიის ზედმიწევნით ცოდნა; ** IB-ის მეთოდიკებისა და ტექნოლოგიების ცოდნა; ** ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა; ** სასურველია სხვა უცხო ენის ცოდნა.
** კომუნიკაბელურობა; ** ორგანიზებულობა; ** პუნქტუალურობა; ** დეტალებზე ორიენტირებულობა; ** კრეატიულობა; ** თვითგანვითარებისთვის მზაობა; ** სტრესის მართვის უნარის ფლობა; ** გუნდური მუშაობის უნარის ფლობა.
შპს "ევროპული სკოლა" აცხადებს ვაკანსიას ქიმიის მასწავლებლის თანამდებობაზე ამერიკულ უმაღლეს სკოლაში
თანამდებობის მიზანი: შპს "ევროპული სკოლის" ამერიკული უმაღლესი სკოლის (American High School) მოსწავლეებისთვის ქიმიის სწავლება და კომპეტენციის ფარგლებში სილაბუსით გათვალისწინებული მიზნების მიღწევის უზრუნველყოფა.
** სასწავლო პროგრამის მიზნებისა და ინდიკატორების შესაბამისი სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და წარმართვა; კომპეტენციის ფარგლებში უსაფრთხო და მოსწავლის ინტერესებს მორგებული სასწავლო გარემოს შექმნა; ** სემესტრული სილაბუსებისა და თემატური გეგმის შედგენა; შეფასების რუბრიკების შექმნა და შეფასების სტრუქტურის შესახებ მოსწავლეების მუდმივი ინფორმირება; ** სასწავლო პროგრამის შესაბამისი მეთოდების გამოყენება; მოსწავლეთა ასაკობრივი და სხვა ინდივიდუალური თავისებურებებიდან გამომდინარე, სასწავლო მეთოდების შერჩევა და სასწავლო პროცესის წარსამართად მათთვის აუცილებელი რესურსების მიწოდება; ** სასწავლო პროგრამით/სილაბუსით გათვალისწინებული მიზნების შესრულების მონიტორინგი და შეფერხების შემთხვევაში დროული რეაგირება; ** გაკვეთილების დაგეგმვა, ჩატარება და საგაკვეთილო პროცესის მართვა; ** მოსწავლეთა მოტივაციასა და ჩართულობაზე ზრუნვა; ნებისმიერი პრობლემის/შეფერხების შემთხვევაში დროული რეაგირება; დამრიგებლის, დეპარტამენტის ხელმძღვანელის, მშობლის ან სხვა პასუხისმგებელი პირის ინფორმირება; ** მოსწავლეთა ცოდნის შეფასების მიზნით შემაჯამებელი, სადიაგნოსტიკო და სხვა სახის ტესტების მომზადება; ტესტის შედეგების ანალიზი, რეფლექსია, მოსწავლეებისთვის დროული და კონსტრუქციული უკუკავშირის მიწოდება და შესაბამისი ღონისძიებების დაგეგმვა; მოსწავლეთა ტესტების/ნამუშევრების შენახვა სკოლაში დადგენილი სტანდარტების მიხედვით; ** სასწავლო და პერსონალური პროექტების დაგეგმვა-განხორციელება; ** საჭიროებისამებრ მოსწავლეებისთვის დამატებითი გაკვეთილების ჩატარება; ** საჭიროებისამებრ კლასგარეშე სახელმძღვანელოებისა და ლიტერატურის შერჩევა, დამოწმება და მოსწავლეებისთვის დროული მიწოდების უზრუნველყოფა; ** იმ კლასგარეშე აქტივობების დაგეგმვა, შესრულება და განხორციელება, რომლებიც ხელს უწყობს სილაბუსით გათვალისწინებული პროგრამის შესწავლას; ** მშობელთა კრებებზე დასწრება, კრებებისთვის შესაბამისი რეპორტების მომზადება; საჭიროებისამებრ მშობლებთან მოსწავლეთა აკადემიური მდგომარეობის ინდივიდუალური განხილვა; ** ელექტრონული ჟურნალის წარმოება: საშინაო დავალებების შეტანა, საჭიროების შემთხვევაში თითოეულ მოსწავლეზე რეპორტების დაწერა, მოსწავლეთა დასწრების აღრიცხვა, ქულებისა და კომენტარების სახით დოკუმენტაციის წარმოება; ** დეპარტამენტის ხელმძღვანელის ინფორმირება სასწავლო გეგმის მიმდინარეობისა და შესრულების შესახებ; ** დეპარტამენტის საქმიანობაში აქტიური მონაწილეობის მიღება; პროფესიული სიახლეების მუდმივი გაცნობა-ათვისება; ** საგნის პორტფოლიოს სრულყოფილი წარმოება; ** კომპტენეციის ფარგლებში მოსწავლეების უსაფრთხოებაზე ზრუნვა; ** კომპეტენციის ფარგლებში უშუალო უფროსის სხვა დავალებების შესრულება.
** ბაკალავრის ხარისხი საბუნებისმეტყველო მეცნიერებებში; ** სასურველია მაგისტრის ხარისხი
გამოცდილება: პედაგოგად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
** კანონი "ზოგადი განათლების შესახებ"; ** მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი; ** ეროვნული სასწავლო გეგმა და საგნობრივი სტანდარტი; ** ბავშვის უფლებათა კონვენცია; ** Common Core-ის ცოდნა; ** ინგლისური ენის კარგად ცოდნა; ** სასურველია სხვა უცხო ენის ცოდნა.
** კომუნიკაბელურობა; ** ორგანიზებულობა; ** პუნქტუალურობა; ** დეტალებზე ორიენტირებულობა; ** კრეატიულობა; ** თვითგანვითარებისთვის მზაობა; ** სტრესის მართვის უნარის ფლობა; ** დროის მენეჯმენტი; ** გუნდური მუშაობის უნარის ფლობა.
დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: vacancy@europeanschool.ge 2022 წლის 30 ივნისამდე. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
შპს "ევროპული სკოლა" აცხადებს ვაკანსიას ფიზიკის მასწავლებლის თანამდებობაზე ამერიკულ უმაღლეს სკოლაში.
თანამდებობის მიზანი: შპს "ევროპული სკოლის" ამერიკული უმაღლესი სკოლის (American High School) მოსწავლეებისთვის ფიზიკის სწავლება და კომპეტენციის ფარგლებში სილაბუსით გათვალისწინებული მიზნების მიღწევის უზრუნველყოფა.
** სასწავლო პროგრამის მიზნებისა და ინდიკატორების შესაბამისი სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და წარმართვა; კომპეტენციის ფარგლებში უსაფრთხო და მოსწავლის ინტერესებს მორგებული სასწავლო გარემოს შექმნა; ** სემესტრული სილაბუსებისა და თემატური გეგმის შედგენა; შეფასების რუბრიკების შექმნა და შეფასების სტრუქტურის შესახებ მოსწავლეების მუდმივი ინფორმირება; ** სასწავლო პროგრამის შესაბამისი მეთოდების გამოყენება; მოსწავლეთა ასაკობრივი და სხვა ინდივიდუალური თავისებურებებიდან გამომდინარე, სასწავლო მეთოდების შერჩევა და სასწავლო პროცესის წარსამართად მათთვის აუცილებელი რესურსების მიწოდება; ** სასწავლო პროგრამით/სილაბუსით გათვალისწინებული მიზნების შესრულების მონიტორინგი და შეფერხების შემთხვევაში დროული რეაგირება; ** გაკვეთილების დაგეგმვა, ჩატარება და საგაკვეთილო პროცესის მართვა; ** მოსწავლეთა მოტივაციასა და ჩართულობაზე ზრუნვა; ნებისმიერი პრობლემის/შეფერხების შემთხვევაში დროული რეაგირება; დამრიგებლის, დეპარტამენტის ხელმძღვანელის, მშობლის ან სხვა პასუხისმგებელი პირის ინფორმირება; ** მოსწავლეთა ცოდნის შეფასების მიზნით შემაჯამებელი, სადიაგნოსტიკო და სხვა სახის ტესტების მომზადება; ტესტის შედეგების ანალიზი, რეფლექსია, მოსწავლეებისთვის დროული და კონსტრუქციული უკუკავშირის მიწოდება და შესაბამისი ღონისძიებების დაგეგმვა; მოსწავლეთა ტესტების/ნამუშევრების შენახვა სკოლაში დადგენილი სტანდარტების მიხედვით; ** სასწავლო და პერსონალური პროექტების დაგეგმვა-განხორციელება; ** საჭიროებისამებრ მოსწავლეებისთვის დამატებითი გაკვეთილების ჩატარება; ** საჭიროებისამებრ კლასგარეშე სახელმძღვანელოებისა და ლიტერატურის შერჩევა, დამოწმება და მოსწავლეებისთვის დროული მიწოდების უზრუნველყოფა; ** იმ კლასგარეშე აქტივობების დაგეგმვა, შესრულება და განხორციელება, რომლებიც ხელს უწყობს სილაბუსით გათვალისწინებული პროგრამის შესწავლას; ** მშობელთა კრებებზე დასწრება, კრებებისთვის შესაბამისი რეპორტების მომზადება; საჭიროებისამებრ მშობლებთან მოსწავლეთა აკადემიური მდგომარეობის ინდივიდუალური განხილვა; ** ელექტრონული ჟურნალის წარმოება: საშინაო დავალებების შეტანა, საჭიროების შემთხვევაში თითოეულ მოსწავლეზე რეპორტების დაწერა, მოსწავლეთა დასწრების აღრიცხვა, ქულებისა და კომენტარების სახით დოკუმენტაციის წარმოება; ** დეპარტამენტის ხელმძღვანელის ინფორმირება სასწავლო გეგმის მიმდინარეობისა და შესრულების შესახებ; ** დეპარტამენტის საქმიანობაში აქტიური მონაწილეობის მიღება; პროფესიული სიახლეების მუდმივი გაცნობა-ათვისება; ** საგნის პორტფოლიოს სრულყოფილი წარმოება; ** კომპეტენციის ფარგლებში მოსწავლეების უსაფრთხოებაზე ზრუნვა; ** კომპეტენციის ფარგლებში უშუალო უფროსის სხვა დავალებების შესრულება.
** ბაკალავრის ხარისხი საბუნებისმეტყველო მეცნიერებებში (ფიზიკა); ** სასურველია მაგისტრის ხარისხი საბუნებისმეტყველო მეცნიერებებში (ფიზიკა);
გამოცდილება: ფიზიკის პედაგოგად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
** კანონი "ზოგადი განათლების შესახებ"; ** მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი; ** ეროვნული სასწავლო გეგმა და საგნობრივი სტანდარტი; ** ბავშვის უფლებათა კონვენცია; ** ლაბორატორიაში მუშაობის წესებისა და სტანდარტების ცოდნა; ** უსაფრთხო ლაბორატორიის წესები; ** ამერიკული common core-ის ცოდნა; ** ინგლისური ენის ძალიან კარგად ცოდნა; ** სასურველია სხვა უცხო ენის ცოდნა.
მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" დაარსდა 2009 წელს. თავდაპირველად მაღაზიები მხოლოდ დედაქალაქში იხსნებოდა, თუმცა 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღესდღეობით საქართველოს ყველა რეგიონულ ცენტრში არის წარმოდგენილი 197 ფილიალით.
"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში შეგიძლიათ შეიძინოთ შემდეგი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო პროდუქცია. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტებთან შედარებით ყველაზე მისაღები ფასი. სწორედ ამიტომ ჩვენს ქსელში ყოველთვიურად შეხვდებით ყველა კატეგორიაში არსებულ სააქციო პროდუქციას ბაზარზე ყველაზე დაბალ ფასად.
"სუფთა სახლში" მთელი საქართველოს მასშტაბით დასაქმებულია 1500-ზე მეტი თანამშრომელი და კომპანიის განვითარებასთან ერთად დასაქმებულთა რაოდენობაც მუდმივად იზრდება - ეს გახლავთ პროფესიონალთა ძლიერი გუნდი, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის მზარდ წარმატებას.
მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე.
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. 09:00-18:00)
** ინტერნეტ მაღაზიის ციფრული მარკეტინგის და საკომუნიკაციო სტრატეგიის შემუშავება, შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და განხორციელდება; ** ინტერნეტ მაღაზიის მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლა, ანალიზი, შედეგების მიხედვით კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება; ** ინტერნეტ მაღაზიის სოციალური ქსელის (Facebook, Youtube, instagram მართვა), ანალიტიკა, კონტენტის შერჩევა და განთავსება. ** სოციალური ქსელის, ვებ. გვერდების რეკლამების და ანალიტიკური ხელსაწყოების მართვა: კონვერსიების გაწერა; Funnel-ების აგება; ** საკომუნიკაციო საშუალებებით მიღებული ინფორმაციის შესწავლა, სტატისტიკური ანალიზი და პერიოდული ანგარიშების მომზადება; ** მარკეტინგული კამპანიების ეფექტურობის და ონლაინ ტრეფიკის მონიტორინგი, მომხმარებლის ქცევის ანალიზი და რეპორტინგი; ** ინტერნეტ მაღაზიისთვის ახალი საჭირო ციფრული არხების მოძიება და არსებული არხების განვითარება;ციფრული არხების საშუალებით გაყიდვების მაჩვენებლების ზრდა, გაზომვა, რეპორტინგი; ** ინტერნეტ მაღაზიის დიზაინერისთვის ციფრული არხებით კომუნიკაციისთვის საჭირო ვიზუალების შესაქმნელად საჭირო მასალის უზრუნველყოფა და ჩართულობა;
** უმაღლესი განათლება, სასურველია კომუნიკაციების, მედიის, სოციალური მეცნიერებების, მარკეტინგის, პიარის ან ჟურნალისტიკის სფეროში; ** მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება ინტენეტ მაღაზიის ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე; ** SEO ოპტიმიზაციის უნარები და გამოცდილება; ** საოფისე პროგრამების ცოდნა; ** Facebook Pixel, Smartlook, Google Analytics, google ads, Facebook Ads Manager, Facebook Business Manager -ის ცოდნა; ** სხვადასხვა CMS (content management system)-ებთან მუშაობის გამოცდილება.
დამატებითი უნარები:
** კომუნიკაბელური; ** პასუხიმგებლიანი; ** ორგანიზებული; ** ენერგიული; ** პუნქტუალური; ** გუნდური მუშაობის უნარი;
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: vacancy@clean-house.ge და გთხოვთ, მიუთითოთ სასურველი თანამდებობა " ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი."
მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. გაცნობებთ, რომ თქვენს მიერ გამოგზავნილი პერსონალური მონაცემები "სუფთა სახლი"-ს მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.
ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მიმდინარე ვაკანსიაზე მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებულ იქნას სხვა შესაფერის ვაკანსიაზე. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულ პირობებს.
გისურვებთ წარმატებას!
ამჟამად, მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას კატეგორიის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით)
** ყოველთვიური აქციების დაგეგმვა მომწოდებელთან; ** სააქციო ფასების დადგენა; ** საბაზისო ფასების დადგენა; ** გაყიდვების ყოველკვირეული ანალიზი კატეგორიის და მომწოდებლების მიხედვით (მათ შორის კატეგორიაში პროდუქტების მიხედვით); ** კონკურენტების ანალიზი; ** საბაზისო ფასების და აქციების ყოველდღიური მონიტორინგი; ** ასორტიმენტის დადგენა, გაფართოება და ახალი პოზიციების განხილვა; ** კატეგორიის მერჩენდაიზინგი ყველა კონკრეტული მაღაზიისთვის; ** სააქციო პროდუქციის შეკვეთების მომზადება და მომარაგების განყოფილებისთვის მიწოდება.
** უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის სფეროში); ** მათემატიკური უნარ-ჩვევები; ** Microsoft Office-ის კარგად ცოდნა; ** აუცილებელია უცხო ენის ცოდნა (ინგლისური, რუსული).
** კომუნიკაბელური; ** მიზანდასახული; ** პასუხიმგებლიანი; ** ორგანიზებული; ** ენერგიული; ** პუნქტუალური; ** გუნდური მუშაობის უნარი; ** სასურველია საკუთარი მსუბუქი ავტომობილი.
ჩვენ გთავაზობთ კომფორტულ სამუშაო გარემოს, კვალიფიკაციის ასამაღლებელ ტრეინინგებს, კარიერულ ზრდას, მზარდ შრომით ანაზღაურებას.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გადმოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: vacancy@clean-house.ge და გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "კატეგორიის მენეჯერის ასისტენტი".
"სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.
"დრესაპ ჯგუფი" უკვე 28 წელია, რაც ქართულ ბაზარზე მოღვაწეობს და ექსკლუზიურად წარმოადგენს ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის მსოფლიოში აღიარებული ბრენდებს: Tommy Jeans, Lacoste, Gant, Guess, Levi`s, Lee, Wrangler, Jack & Jones, Mavi, Etam, Converse, Vans, Greyder და სხვა.
კომპანია წარმოდგენილია 42 მაღაზიით თბილისში, 5 მაღაზიით ბათუმში და ონლაინ მაღაზიით - Dressup.ge.
"დრესაპ ჯგუფი" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიათა ქსელის საოპერაციო დეპარტამენტის ხელმძღვანელის პოზიციაზე კომპანიის სათაო ოფისში.
ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:
** ჯანსაღი სამუშაო გარემო; ** მრავალფეროვანი სამოტივაციო სისტემა; ** მზარდი ბიზნესი; ** იდეების წახალისება/მხარდაჭერა; ** სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობა; ** პროფესიონალი და მხარდამჭერი კოლეგები; ** ანაზღაურების კონკურენტუნარიანი სისტემა; ** ჯანმრთელობის დაზღვევა; ** ფიტნეს ბარათი; ** შიდა პროდუქციაზე ფასდაკლება.
ფუნქციები და მოვალეობები:
** კომპანიის მაღაზიათა ქსელის მართვა; ** მაღაზიის თანამშრომლების საქმიანობის დაგეგმვა, კოორდინირება და მათი სამუშაოს შესრულების შეფასება; ** მაღაზიათა ქსელის თანამშრომლების პოზიციის ცვლილებასთან დაკავშირებული შესაბამისი ღონისძიებების დაგეგმვა/განხორციელებაში მონაწილეობის მიღება; ** შიდა სამოტივაციო სქემების შემუშავება/დაკორექტირება და დანერგვა; ** მაღაზიაში წარმოქმნილ რთულ, კონფლიქტურ სიტუაციებში სრული ჩართულობა, კონფლიქტის მართვა და შემდგომი მონიტორინგი; ** მაღაზიის თანამშრომლების მიერ მომსახურების სტანდარტების, სამუშაოს აღწერილობის, დრესკოდისა და შინაგანაწესის პუნქტების შესრულების მონიტორინგი და დარღვევის აღმოჩენის შემთხვევაში შესაბამისი რეაგირება; ** მაღაზიათა ქსელის თანამშრომლებისათვის დაგეგმილი სწავლებისა და განვითარების გეგმაში (ტრენინგები/ატესტაციები) ჩართულობა; ** საოპერაციო დეპარტამენტის გუნდის მართვა და მათ მოტივაციაზე ზრუნვა; ** არსებულ და პოტენციურ მეიჯარეებთან ურთიერთობა საიჯარო პირობების, ახალი პროექტებისა და სხვა საკითხებზე; ** ახალი მაღაზიების გახსნის პროცესში აქტიური ჩართულობა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
** უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით; ** საოპერაციო მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება (უპირატესობა მიენიჭება საცალო ვაჭრობის ქსელში მუშაობას); ** მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობისა და გუნდის მართვის გამოცდილება; ** Ms Office-ის ცოდნა (Ms Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა); ** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა; ** თანამშრომლებისათვის მოტივაციისა და ჯანსაღი სამუშაო გარემოს შექმნის უნარი; ** კონფლიქტური და კრიზისული სიტუაციების მართვის უნარი; ** მიზანდასახულობა და შედეგებზე ორიენტირებულობა; ** კომუნიკაბელურობა, მოლაპარაკებების წარმოების უნარი; ** პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი; ** თვითგანვითარებისა და პროფესიული ზრდის მოტივაცია; ** საქმის დაგეგმვისა და კოორდინაციის უნარი; ** ანალიტიკური უნარი; ** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; ** მოქნილობა და ოპერატიულობა; ** დეტალებზე ორიენტირებულობა; ** კეთილსინდისიერება.
კანდიდატთა შერჩევა
გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი CV/რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: career@dressup.ge 2022 წლის 20 ივლისის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება - "მაღაზიათა ქსელის საოპერაციო დეპარტამენტის ხელმძღვანელი". დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას დარბაზის მენეჯერის/ ადმინისტრატორის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1050 ლარი + ბონუსები
უზრუნველყოს სავაჭრო დარბაზის შეუფერხებელი მუშაობა ყურადღებას აქცევს და აკონტროლებს მომსახურე პერსონალის მხრიდან მომხმარებელთა მომსახურების დადგენილი სტანდარტების დაცვას; აკონტროლებს საწყობიდან დარბაზში პროდუქციის გატანას, დარბაზში შესული პროდუქციის რაოდენობის სისწორეს, ვადებს განიხილავს და ისმენს უკმაყოფილო მომხმარებელთა პრეტენზიებს და ატარებს შესაბამის ღონისძიებებს აღნიშნულ პრეტენზიათა აღმოფხვრისათვის;
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი თანამშრომელთა შრომის გრაფიკის, თანამდებობრივი ინსტრუქციებისა და მართვის სტრუქტურის ცოდნა მომხმარებლის მომსახურების დადგენილი სტანდარტების ცოდნა შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი. პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლიანობა; კომუნიკაბელურობა; პუნქტუალურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა;
თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:+995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
გისურვებთ წარმატებებს!
სუპერმარკეტების ქსელი „ფრესკო“
ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტი
ტელ: + 995 32 2 907 907
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერი პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1050 ლარიდან + ბონუსები
პასუხისმგებელია პროდუქციის მიღების პროცესის კონტროლზე. პასუხისმგებელია ჩამოსაწერი პროდუქტის დახარისხების კონტროლზე და შესაბამისი პროგრამული ოპერაციების სწორად წარმოებაზე. ვალდებულია შეკვეთის მიღებისას მოახდინოს წარმოებისთვის საჭირო პროდუქციის მომარაგება. შეასრულოს უშუალო უფროსის მიერ მიცემული წინამდებარე სამუშაო აღწერილობით განსაზღვრული სამუშაო. კისრულობს ვალდებულებას და იღებს პასუხისმგებლობას, მუდმივ რეჯიმში გააკონტროლოს და მოითხოვოს მისდამი დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ ნაკისრი ვალდებულებების ჯეროვანი და ხარისხიანი შესრულება ვალდებულია დაიცვას კომპანიაში არსებული ყველა ბრძანება/შიდა ინსტრუქცია, რომელიც ეხება მის საქმიანობას.
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი. პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლიანობა; კომუნიკაბელურობა; პუნქტუალურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა; თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე: +995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
კომპანია "ბაუმა" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების ხელმძღვანელის პოზიციაზე.
ბაუმა აგრარული ტექნიკის იმპორტიორი კომპანიაა, რომელიც 5 წელზე მეტია წარმატებით პოზიციონირებს ქართულ ბაზარზე. სრული ინფორმაციისათვის მიჰყევით ბმულს: https://bauma.ge/
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, (ლ. კაჩინსკის ქ. N1) სამუშაო განაკვეთი: სრული; ორშაბათი - პარასკევი; 10:00 - 18:00 ვაკანსიის ბიუჯეტი: კვალიფიკაციიდან გამომდინარე
ჩვენ გთავაზობთ:
** მეგობრულ გუნდს და კომფორტულ სამუშაო გარემოს; ** განვითარების შესაძლებლობას; ** ჯანმრთელობის დაზღვევას; ** კომპანიის ავტომობილს; ** კორპორატიულ ნომერს (ულიმიტო პაკეტი); ** შესაძლებლობას, გახდეთ სწრაფად მზარდი კომპანიის თანამშრომელი; ** გისურვებთ წარმატებას!
ფუნქცია/მოვალეობები:
** კორპორატიული ბაზრის კვლევა და ტენდენციების ანალიზი; ** კორპორატიული გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება; ** არსებულ და პოტენციურ კორპორატიულ კლიენტებთან მოლაპარაკების წარმოება, კერძო ორგანიზაციებთან და სახელმწიფო სტრუქტურებთან აქტიური ურთიერთობა; ** კორპორატიული კლიენტების ბაზის მოძიება, შექმნა/განახლება; ** ყოველთვიური სარეალიზაციო გეგმის შესრულება და კორპორატიული კლიენტების ბაზაში არსებული კომპანიების მაქსიმალური ჩართულობის უზრუნველყოფა; ** სატენდერო პროექტებში მონაწილეობა; ** გაყიდვების გაუმჯობესების მიზნით, კლიენტებთან ეფექტური კომუნიკაციის გზით, გრძელვადიანი ურთიერთობების დამყარება; ** პროდუქციის შესწავლა/ათვისება; არსებული და პოტენციური კლიენტებისთვის კომპანიის პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის ეფექტურად მიწოდება; ** 1С პროგრამაში მუშაობა; ** ყოველთვიური რეპორტინგის წარმოება, მენეჯმენტთან წარდგენა.
** სავალდებულოა უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულება); ** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; ** საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა; ** სასურველია 1С პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება; ** სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა.
პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; ** ეფექტური მოლაპარაკების წარმოებისა და არგუმენტირების უნარი; ** ინიციატივის გამოჩენის უნარი; ** საქმიანობის ორგანიზების და დამოუკიდებლად დაგეგმვის უნარი; ** მიზანმიმართულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა; ** ანალიტიკური აზროვნება; ** ორგანიზებულობა, დროის ეფექტურად მართვის უნარი; ** გუნდური მუშაობის უნარი.
თუ თვლით, რომ თქვენი კვალიფიკაცია შეესაბამება ჩვენს მოთხოვნებს და გსურთ განვითარდეთ ჩვენს კომპანიაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ. მისამართზე: a.bikashvili@bauma.ge, ხოლო სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება (კორპორატიული გაყიდვების ხელმძღვანელი).
აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.
პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 7 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს, პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 200-ზე მეტი თანამშრომელი.
შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას ქოლცენტრის ოპერატორის თანამდებობაზე (თბილისი).
** პორტფელში არსებულ კლიენტებთან (ბანკის მსესხებლებთან) კომუნიკაცია; ** მოლაპარაკებების წარმოება; ** ვალდებულებების გადანაწილების/რესტრუქტურიზაციის უზრუნველყოფა; ** პორტფელის სისტემატური მონიტორინგი.
** ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა; ** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
უნარ-ჩვევები:
** კომუნიკაბელურობა; ** გუნდური მუშაობის უნარი;
სამუშაო საათები:
** ორშაბათი - 10:00-18:00 ** შაბათი - 10:00-14:00
ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: jobs@triba.ge. სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
სააქციო საზოგადოება "საქკაბელი" აცხადებს ვაკანსიას ქსელის განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე ქ. თბილისში.
** ახალი სარეალიზაციო წერტილების მოძიება და არსებული პროდუქციის შეთავაზება. ** არსებულ დილერებთან, სარეალიზაციო წერტილებთან ურთიერთობა. ** შეკვეთების აღება და უზრუნველყოფა რათა მოხდეს შეკვეთილი პროდუქციის უსაფრთხო და დროული მიწოდება სავაჭრო ობიექტებისათვის. ** სარეალიზაციო წერტილების მონიტორინგი, აღწერები. ** სადილერო და სარეალიზაციო ქსელებში რეალიზაციის ზრდა. ** ინვოისების მომზადება.
ძირითადი მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება; ** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** პუნქტუალურობა ** შრომისმოყვარეობა ** ენერგიულობა და მაღალი შრომის უნარი ** კომუნიკაბელურობა ** გუნდურობა ** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
განაკვეთი: სრული
დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, 2022 წლის 03 ივლისის ჩათვლით გამოგზავნეთ რეზიუმე (ფოტოსთან ერთად) ელ.ფოსტის hr@sakcable.ge
შენიშვნა: აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზედაც შემოგაქვთ განაცხადი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
კანდიდატების საბოლოო შერჩევა მოხდება პირადი გასაუბრების საფუძველზე ქ.თბილისში.
სააქციო საზოგადოება "საქკაბელი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე ქ. თბილისში.
** არსებული კლიენტების ბაზის მართვა; ** ახალი პოტენციური კლიენტების მოძიება და ბაზების მართვა ** კორპორატიული კლიენტების ეფექტური მომსახურება:; ** პროექტების განფასება, ინვოისების და შეთავაზების მომზადება ** ტენდერების მოძიება და მონაწილეობის მიღება. შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება. ტენდერების ანალიზი
** უმაღლესი განათლება; ** მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 1 წლის მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად; ** ინგლისური ენის ცოდნა. ** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული ** პუნქტუალურობა ** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; ** შრომისმოყვარეობა ** ენერგიულობა და მაღალი შრომის უნარი ** კომუნიკაბელურობა ** გუნდურობა ** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, 2022 წლის 03 ივლისის ჩათვლით გამოგზავნეთ რეზიუმე (ფოტოსთან ერთად) ელ.ფოსტის hr@sakcable.ge შენიშვნა: აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზედაც შემოგაქვთ განაცხადი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
თბილისში არსებული საერთაშორისო კომპანიისათვის, რომელიც გთავაზობთ ორგანულ, ნატურალურ და ჯანსაღ იოგურტ კოქტეილებს, კვების ობიექტის მენეჯერის პოზიციაზე ვეძებთ მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1300 ლარიდან + ბონუსები.
მეგობრულ და პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტირებულ გარემოს; მზარდ ანაზღაურებას;
ობიექტის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა; დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა; ობიექტზე სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა და კონტროლი; მომხმარებელთა მოთხოვნილებებისა და საჭიროებების გამოვლენა; სალარო და ფულადი ოპერაციების მართვა და კონტროლი; მომსახურებისა და პროდუქციის ხარისხის კონტროლი; მარაგების კონტროლი;
მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; ინგლისური ენის კარგად ცოდნა; პერსონალის მართვის გამოცდილება;
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
პუნქტუალურობა და ორგანიზებულობა; დროის ეფექტურად მართვის უნარი; კომუნიკაბელურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა;
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ-ფოსტაზე: hr@prospect.ge და სათაურის ველში (Subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
საერთაშორისო გადამზიდავი კომპანია "ინექს გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას საბაჟო დეკლარანტის დამხმარეს პოზიციაზე.
"ინექს გრუპი" არის საერთაშორისო გადამზიდავი კომპანია, რომელიც ახორციელებს ონლაინ გამოწერილი ამანათების, პერსონალურად გამოგზავნილი ამანათებისა და კომერციული ტვირთების ტრანსპორტირებას მსოფლიოს მრავალი ქვეყნიდან: ამერიკიდან, ევროპის ქვეყნებიდან, ისრაელიდან, ჩინეთიდან და სხვა. ინექს გრუპი ფილიალებისა და აგენტების ქსელის მეშვეობით ამანათების მიწოდებას ახდენს მთელი საქართველოს მასშტაბით.
სამუშაო ადგილი: თბილისი გრაფიკი: არასტანდარტული ანაზღაურება: ფიქსირებული 1000 ლარი + ბონუსი
საქმიანობის აღწერა:
** ამანათების მიღება, აღრიცხვა; ** სახმელეთო და საჰაერო გზით შემოსული ამანათების დახარისხების პროცესში მონაწილეობა; ** რეგიონებში გასაგზავნი ამანათების პროცედურის მიხედვით დასაწყობება; ** საჭიროების შემთხვევაში შიდა ფოსტით გასაგზავნი ამანათების საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება, ამანათების გაგზავნა და კონტროლი; ** დავალების სრულყოფილად შესრულების მიზნით უფლებამოსილ თანამშრომლებთან კოორდინაცია; ** კომპეტენციის ფარგლებში ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.
აუცილებელი მოთხოვნები:
** კოლეგიალურობა; ** პუნქტუალურობა; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; ** შედეგზე ორიენტირებულობა.
დაინტერესებულმა პირებმა 2022 წლის 25 ივლისამდე გამოგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: career@inex.ge.
სათაურის ველში მიუთითეთ შესაბამისი სათაური: "საბაჟო დეკლარანტის დამხმარე".
კომპანია ინექს გრუპი გისურვებთ წარმატებას!
საერთაშორისო გადამზიდავი კომპანია "ინექს გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე.
"ინექს გრუპი" არის საერთაშორისო გადამზიდავი კომპანია, რომელიც ახორციელებს ონლაინ გამოწერილი ამანათების, პერსონალურად გამოგზავნილი ამანათებისა და კომერციული ტვირთების ტრანსპორტირებას მსოფლიოს მრავალი ქვეყნიდან: ამერიკიდან, ევროპის ქვეყნებიდან, ისრაელიდან, ჩინეთიდან და სხვა. "ინექს გრუპი" ფილიალებისა და აგენტების ქსელის მეშვეობით ამანათების მიწოდებას ახდენს მთელი საქართველოს მასშტაბით.
სამუშაო ადგილი: თბილისი ანაზღაურება: დღიური
** კლიენტ სერვისი - კლიენტთან აქტიური კომუნიკაცია, გზავნილების შესახებ სრულყოფილი ინფორმაციის ფლობა და მომხმარებლის უზრუნველყოფა შესაბამისი ინფორმაციით; ** ამანათების მიღება-გაცემა; საწყობისა და ქოლ ცენტრის განყოფილებებთან აქტიური თანამშრომლობა; ** კლიენტის მიმართ კეთილგანწყობილი საქმიანი ურთიერთობა, პრობლემების მოგვარების გზების ორგანიზება და განვითარება.
** ინგლისური/რუსული ენის სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა; ** საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა; ** კომუნიკაბელურობა; ** კოლეგიალურობა; ** პუნქტუალურობა; ** მომხმარებლის მიმართ კეთილგანწყობა; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; ** შედეგზე ორიენტირებულობა;
პოზიციაზე განიხილებიან სტუდენტებიც.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: career@inex.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ შესაბამისი სათაური: "ოპერატორი".
კომპანია "ინექს გრუპი" გისურვებთ წარმატებას!
შპს "ავტოტექნო" წარმოადგენს სატვირთო ავტომობილების და სამშენებლო ტექნიკის მომწოდებელ კომპანიას, რომელიც დაარსდა 2016 წელს. სპეციალიზირებულია სამი მიმართულებით:
წამყვანი ჩინური ბრენდების (Sinotruk Howo; SHANTUI) ავტომობილების, ბულდოზერების, ექსკავატორების, თვითმცლელების და სხვა ტიპის ტექნიკის იმპორტი და რეალიზაცია; არსებული ბრენდების სათადარიგო ნაწილების რეალიზაცია; გაყიდული ტექნიკის საგარანტიო და გარანტიის შემდგომი მომსახურება, მიმდინარე ტექნიკური სერვისი. კომპანიის ერთ-ერთი ძირითადი ბიზნეს ერთეულია სატვირთო ავტომობილებისა და სათადარიგო ნაწილების მაღაზია, რომელიც მდებარეობს ქალაქ რუსთავში. გაფართოებასთან დაკავშირებით ვეძებთ მოტივირებულ კანდიდატებს! გთავაზობთ დასაქმების და კარიერული განვითარების რეალურ შესაძლებლობას! ვაკანსია: ფინანსური განყოფილების უფროსი ადგილმდებარეობა: ქალაქი რუსთავი სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)
ანაზრაურება: 1500 – 2000 (NET)
ფინანსური საქმიანობის აღრიცხვა, დაგეგმვა, ანალიზი და რეპორტინგი; კომპანიის ფულადი სახსრების მოძრაობის გეგმის შედგენა და ბრუნვის კონტროლი; კომპანიის ფინანსური მონაცემების ანალიზი და ბიუჯეტის შედგენა; ბიუჯეტის შესრულების ანალიზი და კონტროლი; კომპანიის ფულადი სახსრების ბრუნვის კონტროლი; მიმდინარე ფინანსური ტრანზაქციების განხორციელება; ფინანსური უწყისის წარმოება (მოგება-ზარალი, თანხის მოძრაობა; ბალანსი); კომპანიის ქვედანაყოფების ფინანსური მოდელირება; კომპანიის სასაქონლო-მატერიალური მარაგებისა და ხარჯების მონიტორინგი; კომპანიის ფინანსური პროცესების აღრიცხვისა და კონტროლის სისტემის გაუმჯობესებაზე მუდმივი ზრუნვა; კომპეტენციის ფარგლებში ფინანსურ პროცესებში სიახლეების (ტექნიკური, ორგანიზაციული, ადმინისტრაციული და სხვა) ინიცირება; კომპანიის ფინანსური რისკების შეფასება და საჭიროებისამებრ, დროული რეაგირება; უშუალო ხელმძღვანელის მხრიდან სხვა პროფესიული დავალებების შესრულება და რეპორტინგი; თანამდებობასთან დაკავშირებული სხვა ტიპის მოვალეობების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უმაღლესი განათლება ეკონომიკის, ფინანსების ან ბიზნეს ადმინისტრირების განხრით; ანალოგიურ ან მომიჯნავე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; საბუღალტრო პროგრამების ცოდნა (1C, BDO Balance); საგადასახადო კანონმდებლობის ცოდნა; რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველია B2 დონე); საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Excel, MS Outlook, MS Word).
საჭირო პიროვნული უნარ-ჩვევები:
დროის ეფექტურად მართვა; დეტალებზე ორიენტირება; პუნქტუალურობა.
კარიერული წინსვლა; გრძელვადიანი თანამშრომლობა.
კონკურსის ეტაპები:
შესარჩევი სიის მომზადება; გასაუბრება ადამიანური რესურსების მენეჯერთან; გასაუბრება ფინანსურ მენეჯერთან და გენერალურ დირექტორთან.
გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: hr@autotechno.ge და წერილის თემის გრაფაში (subject-ში) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "ფინანსური განყოფილების უფროსი". თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, აგრეთვე შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის შემდგომი 5 (ხუთი) წლის განმავლობაში. დაინტერესების შემთხვევაში, თუ რატომ არ შეირჩა თქვენი კანდიდატურა გასაუბრების ეტაპისთვის, შეგიძლიათ მოგვწეროთ აღნიშნულ ელფოსტაზე, ჩვენ სიამოვნებით გიპასუხებთ! გისურვებთ წარმატებას და კარიერულ წინსვლას!