ხელფასი
მედია და ციფრული კომუნიკაციების სააგენტო "კლიპარტი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაო განრიგი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე
ძირითადი მოვალეობები / პასუხისმგებლობები:
** კომუნიკაციის წარმოება პოტენციურ დამკვეთებთან კომპანიის მარკეტინგული მიზნებიდან გამომდინარე;** პოტენციური დამკვეთებისთვის შეთავაზებების მომზადება, კომუნიკაციის პროცესის მართვა, მიღებული შედეგების ანალიზი;** გაყიდვების ხელმძღვანელთან კოორდინირებული სამუშაო პროცესის წარმოება დასახული მიზნების შესასრულებლად.
მოთხოვნები:
** მინიმუმ 3-წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე** ინგლისური ენის მინიმუმ B2 დონეზე ცოდნა** Microsoft Office პროგრამების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად (Word, Excel, PowerPoint)** მედია და ციფრულ ინდუსტრიაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად** დროის მართვის უნარი
უფლებები:
** საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესის თანახმად, შვებულებით სარგებლობა** დაკისრებული სამუშაოს შესასრულებლად საჭირო ტექნიკური აღჭურვილობითა და სათანადო სამუშაო გარემოთი უზრუნველყოფა** კომპანიასთან გაფორმებული კონტრაქტის შესაბამისი შრომის ანაზღაურების მიღება დადგენილ ვადებში
განაკვეთი: სრულიანაზღაურება: 2000 ლარი, პლუს საბონუსე სისტემა (თანხა მოცემულია გადასახადების გარეშე)
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: Vacancy@clp.ge
წერილის დანიშნულებაში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - გაყიდვების მენეჯერი.
რეზიუმეები მიიღება 2022 წლის 31 ივლისის ჩათვლით.
გისურვებთ წარმატებას!
თქვენ არ ხართ ავტორიზებული. CV-ის გასაგზავნად საჭიროა ავტორიზაცია. გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია. Username: Password:
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას დარბაზის მენეჯერის/ ადმინისტრატორის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1050 ლარი + ბონუსები
მოვალეობები:
უზრუნველყოს სავაჭრო დარბაზის შეუფერხებელი მუშაობა ყურადღებას აქცევს და აკონტროლებს მომსახურე პერსონალის მხრიდან მომხმარებელთა მომსახურების დადგენილი სტანდარტების დაცვას; აკონტროლებს საწყობიდან დარბაზში პროდუქციის გატანას, დარბაზში შესული პროდუქციის რაოდენობის სისწორეს, ვადებს განიხილავს და ისმენს უკმაყოფილო მომხმარებელთა პრეტენზიებს და ატარებს შესაბამის ღონისძიებებს აღნიშნულ პრეტენზიათა აღმოფხვრისათვის;
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი თანამშრომელთა შრომის გრაფიკის, თანამდებობრივი ინსტრუქციებისა და მართვის სტრუქტურის ცოდნა მომხმარებლის მომსახურების დადგენილი სტანდარტების ცოდნა შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი. პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლიანობა; კომუნიკაბელურობა; პუნქტუალურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა;
თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:+995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
გისურვებთ წარმატებებს!
სუპერმარკეტების ქსელი „ფრესკო“
ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტი
ტელ: + 995 32 2 907 907
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერი პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1050 ლარიდან + ბონუსები
პასუხისმგებელია პროდუქციის მიღების პროცესის კონტროლზე. პასუხისმგებელია ჩამოსაწერი პროდუქტის დახარისხების კონტროლზე და შესაბამისი პროგრამული ოპერაციების სწორად წარმოებაზე. ვალდებულია შეკვეთის მიღებისას მოახდინოს წარმოებისთვის საჭირო პროდუქციის მომარაგება. შეასრულოს უშუალო უფროსის მიერ მიცემული წინამდებარე სამუშაო აღწერილობით განსაზღვრული სამუშაო. კისრულობს ვალდებულებას და იღებს პასუხისმგებლობას, მუდმივ რეჯიმში გააკონტროლოს და მოითხოვოს მისდამი დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ ნაკისრი ვალდებულებების ჯეროვანი და ხარისხიანი შესრულება ვალდებულია დაიცვას კომპანიაში არსებული ყველა ბრძანება/შიდა ინსტრუქცია, რომელიც ეხება მის საქმიანობას.
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი. პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლიანობა; კომუნიკაბელურობა; პუნქტუალურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა; თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე: +995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას უფროსი მოლარის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1000 ლარი + ბონუსები
აწარმოებს ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორების პროცესის კონტროლს იმ დადგენილი წესის შესაბამისად, რომელიც მიღებულია კომპანიაში სახელმწიფოს მიერ დადგენილი კანონმდებლობის შესაბამისად. პასუხისმგებელია სალარო ოპერაციების სწორ წარმოებაზე. პასუხისმგებელია მომხმარებლის სწრაფი და ხარისხიანი მომსახურების კონტროლზე. პასუხისმგებელია ეროვნული ბანკის კანონმდებლობის შესაბამისად ინკასაციის პროცესის შესრულებაზე. ვალდებულია დაიცვას კომპანიაში არსებული ყველა ბრძანება/შიდა ინსტრუქცია, რომელიც ეხება მის საქმიანობას. მოთხოვნები:
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი თანამშრომელთა შრომის გრაფიკის, თანამდებობრივი ინსტრუქციებისა და მართვის სტრუქტურის ცოდნა მომხმარებლის მომსახურების დადგენილი სტანდარტების ცოდნა შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი.
პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:
+995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
ვაკანსია გაყიდვების მენეჯერი (უპირატესობა მიენიჭებათ მდედრობითი სქესის წარმომადგენლებს)
კომპანია “NEW AUTO MOTORS” აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე
ანაზღაურება ბონუსური 1500 ლარიდან 2500 ლარამდე
სამუშაო განაკვეთი
სრული 10:00-დან 19:00-მდე კვირაში 1 დასვენების დღე 2 კვირაში ერთხელ თავისუფალი დღე (DAY OFF)
მოვალეობები
სატელეფონო ზარებზე პასუხი მომხმარებელთან კომუნიკაციის დამყარება სოციალური ქსელის კონტროლი
მოთხოვნები
უმაღლესი განათლება კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (WORD; XL) საშუალო დონეზე ცოდნა
პიროვნული უნარ-ჩვევები
გაყიდვების მენეჯერისთვის საჭირო პიროვნული უნარები ინიციატივის გამოჩენის უნარი საკითხის მიმართ პოზიტიური მიდგომისა და გადაჭრის უნარი სამუშაოს დამოუკიდებლად დაგეგმვის უნარი პუნქტუალურობა ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული ლიდერული უნარ-ჩვევები კრიტიკულ სიტუაციებში ლავირების უნარი სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი დროის რესურსის სწორი და მიზანმიმართული მენეჯმენტი კომუნიკაბელურობა პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა გუნდური მუშაობის უნარი
ჩვენი კომპანია გთავაზობთ მზარდ ანაზღაურებასა და პროფესიული ზრდის რეალურ შანსს. თუ თქვენ ხართ მიზანდასახული და შრომისმოყვარე პიროვნება გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე (CV) მითითებულ მეილზე n.energy.invest@gmail.com და გახდით ჩვენი გუნდის წევრი.
გისურვებთ წარმატებას!!!
“ROADMARCH GEORGIA“ აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე
უფლება-მოვალეობები:
სრულად მართოს გვერდი რეკლამისთვის გამოყოფილი ბიუჯეტის მიზანმიმართულად დაგეგმარება სარეკლამო პოსტერების დამზადება/გარეკლამება სოციალურ ქსელებში (Facebook, Youtube) ორგანიზაციის გვერდებისა და არხის მართვა-პოპულარიზაცია; Facebook გვერდებისთვის ადაპტირებული კონტენტის შექმნა;
ინგლისური ენის საბაზისო დონეზე ცოდნა გამართული წერის უნარი გრაფიკული პროგრამების საბაზისო ცოდნა (Photoshop, Ilustrator, Canva…) მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება გუნდური მუშაობის უნარი
სამუშაო განაკვეთი: სრული 10:00-დან 19:00-მდე
ანაზღაურება: 900 + ბონუსი (მინიმალური ანაზღაურება-1500ლარი)
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე და სამოტივაციო წერილი შემდეგ მისამართზე: daianaaxalaia6@gmail.com
ან დაგვიკავშირდით: +995 592 58 16 83 ; +995 577 26 92 92
აუცილებელია სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ მოხდება რეზიუმეს განხილვა
კომპანია „NEW AUTO MOTORS“ აცხადებს ვაკანსიას ადამიანური რესურსების მართვის სპეციალისტის (HR) პოზიციაზე
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
კომპანიაში თანამშრომელთა აყვანის პროცესის უზრუნველყოფა კომპანიაში არსებული შინაგანაწესების მუდმივი კონტროლი და შესაბამისი ღონისძიებების გატარება ხელმძღვანელის მოთხოვნის შემთხვევაში შესაბამისი რეპორტების მომზადება კადრების დასვენების დღეების და შვებულების დაგეგმვის ორგანიზება/კონტროლი
ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
უმაღლესი განათლება საოფისე პროგრამების (WORD;XL) საშუალო დონეზე ცოდნა
ლიდერული უნარ-ჩვევები პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ლოგიკური და რაციონაონალური აზროვნების უნარი ორგანიზებულობა დეტალებზე ორიენტირებულობა კრიტიკულ სიტუაციებში ლავირების უნარი დროის რესურსის სწორი და მიზანმიმართული მენეჯმენტი
პირობები:
კვირაში 5 სამუშაო დღე 2 დასვენების დღე სამუშაო საათები: 10:00-დან 19:00-მდე ანაზღაურება: საწყის ეტაპზე - 1000 ლარი
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: n.energy.invest@gmail.com
სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება
ღამის ბარი "სეიფი" რომელიც ფუნქციონირებს 2008 წლიდან (შარდენის ყველაზე ტურისტულ ადგილზე) აცხადებს სოციალური ქსელების და ზოგადი მარკეტინგის სპეციალისტის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
** მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება; ** კლუბის ბრენდის ეფექტიანი წარმოჩენა სოციალურ ქსელებში, შეფასების მაღალი რეიტინგის უზრუნველყოფა; ** ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად კამპანიების განხორციელება; ** სოციალური მედია პლატფორმების მართვა: სარეკლამო კონტენტის, ვიზუალის მომზადება, ტექსტის შექმნა და განთავსება (სასტუმროს ვებგვერდი, Facebook; Instagram, Google ad და სხვა); ** სამიზნე აუდიტორიების განსაზღვრა; ** სოციალურ ქსელებში მესიჯებზე და პოსტების კომენტარებზე პასუხის გაცემა; ** სოციალურ მედიაში კამპანიისგან მიღებული შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი; ** სარეკლამო დანახარჯების ყოველთვიური რეპორტინგი. ** მომწოდებლებთან და სარეკლამო კომპანიებთან ურთიერთობა; ** მარკეტინგული კამპანიების ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშგების მომზადება.
დაინტერესებული პირები გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ ტელეფონზე +995557700044 საღამოს საათებში
"ჰაბმშენი" აცხადებს გაყიდვების მენეჯერის ვაკანსიას.
კომპანიის შესახებ:
"ჰაბმშენი" არის სამშენებლო-დეველოპერული კომპანია, რომლის მთავარ საქმიანობას თბილისსა და ბათუმში, ქალაქის შემოგარენში, საკუთარი სახლების მშენებლობა წარმოადგენს. კომპანიის მიზანია შეუქმნას ადამიანებს კომფორტული გარემო უკეთ ცხოვრების, მუშაობისა და დასვენებისთვის. "ჰაბმშენი" უკვე 3 წელზე მეტია რაც ქართულ ბაზარზე ოპერირებს.
კომპანიის შესახებ დამატებით ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდზე: https://www.hubmsheni.com
გაყიდვების მენეჯერის სამუშაო აღწერილობა:
** სოცმედიის მენეჯერისგან მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე დაინტერესებულ მომხმარებლებთან დაკავშირება და მათთვის კომპანიის პროდუქტებსა და სერვისებზე ინფორმაციის მიწოდება ** სოცმედიის გვერდებზე და სხვა არხებზე პოტენციურ კლიენტებთან აქტიური კომუნიკაცია ** პოტენციურ კლიენტებთან მოლაპარაკებების პროცესის მართვა ** კლიენტების მოზიდვა და ჰაბმშენის პროდუქციის პოპულარიზაცია ** დაინტერესებულ მომხმარებლებთან შეხვედრა და საჭიროების შემთხვევაში ობიექტის დათვალიერება ** არსებულ და ახალ კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობის ჩამოყალიბება ** რეპორტინგი და კლიენტთა ბაზის წარმოება/მუდმივი განახლება ** არსებულ და ახალ კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების ჩამოყალიბება ** მიწის მფლობელების მოძიება, მათთან მოლაპარაკება და ბაზის წარმოება/მუდმივი განახლება ** მიწის ბაზების განსათავსებლად ახალი ფეისბუქ გვერდის და ვებგვერდის შექმნა ** გაყიდვების პროცესში საჭირო შიდა და გარე მოხმარების დოკუმენტაციის წარმოება ** კლიენტების კმაყოფილებაზე ზრუნვა ** ბაზრისა და სამომხმარებლო სეგმენტის კვლევა, გაყიდვების შედეგების გაუმჯობესების კუთხით იდეების გენერირება და მათ განხორციელებაზე ზრუნვა ** კომპანიაში დანერგილი საინფორმაციო სისტემების გამოყენება
განათლება:
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც მიღებული აქვთ უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით.
გამოცდილება:
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც აქვთ სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით სამშენებლო-დეველოპერულ სფეროში.
პიროვნული თვისებები და უნარები:
** ორგანიზებულობა და დროის ეფექტიანად მართვის უნარი ** მოლაპარაკების წარმართვის უნარი ** ეფექტური გაყიდვების უნარი ** კომუნიკაბელურობა ** პროაქტიულობა და ინიციატივების გამოჩენის უნარი ** თანაგუნდელებთან მაღალი დონის კომუნიკაციის უნარი ** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე ** Microsoft Office პროგრამები
ენები: ინგლისური ან/და რუსულის ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად. დამატებითი მოთხოვნები: კანდიდატს უნდა ჰყავდეს საკუთარი მსუბუქი მანქანა და მართვის B კატეგორიის მოწმობა. სამუშაო ადგილი: თბილისი სამუშაო განაკვეთი: სრული სამუშაო საათები 09:00-დან 18:00 საათამდე (ორშაბათი-პარასკევი), 9:00-14:00 (შაბათი)
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელფოსტაზე: Info@hubmsheni.com და გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
"ჰაბმშენი" აცხადებს ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის ვაკანსიას.
"ჰაბმშენი" არის სამშენებლო-დეველოპერული კომპანია, რომლის მთავარ საქმიანობას თბილისსა და ბათუმში, ქალაქის შემოგარენში, საკუთარი სახლების მშენებლობა წარმოადგენს. კომპანიის მიზანია შეუქმნას ადამიანებს კომფორტული გარემო უკეთ ცხოვრების, მუშაობისა და დასვენებისთვის. "ჰაბმშენი" უკვე 4 წელზე მეტია რაც ქართულ ბაზარზე ოპერირებს. "ჰაბმშენის" შესახებ დამატებით ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდზე: https://www.hubmsheni.com.
ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის სამუშაოს აღწერა:
** ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის შემუშავება, შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა, ბიუჯეტირება და განხორციელდება; ** ვებ. გვერდის შექმნა, ოპტიმიზაცია და პოპულარიზაცია; ** მარკეტინგული საკომუნიკაციო სტრატეგიის შექმნაში მონაწილეობის მიღება; ** საიტისა და სოციალური მედიის ანალიტიკა, კონტენტის შერჩევა, რეკლამის მართვა; ** მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლა, ანალიზი, შედეგების მიხედვით კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება; ** საკომუნიკაციო საშუალებებით მიღებული ინფორმაციის შესწავლა, სტატისტიკური ანალიზი და პერიოდული ანგარიშების მომზადება; ** სოციალური მედიის ტრენდების, ახალი ტექნოლოგიებისა და პრაქტიკების ანალიზი, მონიტორინგი და საჭიროების შემთხვევაში ათვისება.
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც მიღებული აქვთ უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით.
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც აქვთ სამუშაო გამოცდილება დიჯიტალ მარკეტინგის მიმართულებით.
პიროვნული თვისებები და საკვალიფიკაციო უნარები:
** ორგანიზებულობა და დროის ეფექტიანად მართვის უნარი ** თანაგუნდელებთან მაღალი დონის კომუნიკაციის უნარი ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი ** გადაწყვეტილების სწრაფად და ეფექტურად მიღების უნარი ** Microsoft Office პროგრამები ** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
ენები: ინგლისური - რუსული B2
სამუშაო ადგილი: თბილისი, უნივერსიტეტის ქ N24 სამუშაო განაკვეთი: მოქნილი
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელფოსტაზე: info@hubmsheni.com და გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
"ჰაბმშენი" აცხადებს სამშენებლო საქმეთა მწარმოებლის (პრარაბის) ვაკანსიას.
"ჰაბმშენი" არის სამშენებლო-დეველოპერული კომპანია, რომლის მთავარ საქმიანობას თბილისსა და ბათუმში, ქალაქის შემოგარენში, საკუთარი სახლების მშენებლობა წარმოადგენს. კომპანიის მიზანია შეუქმნას ადამიანებს კომფორტული გარემო უკეთ ცხოვრების, მუშაობისა და დასვენებისთვის. "ჰაბმშენი" უკვე 3 წელზე მეტია რაც ქართულ ბაზარზე ოპერირებს. "ჰაბმშენის" შესახებ დამატებით ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდზე: https://www.hubmsheni.com
სამშენებლო საქმეთა მწარმოებლის (პრარაბის) სამუშაოს აღწერა:
** დირექტორთან და დამფუძნებელთან ერთად პროექტის დაგეგმვა და შემდგომ მართვა ** პროექტის მსვლელობასთან დაკავშირებით ყოველკვირეული შეხვედრების ჩატარება და მათში მონაწილეობის მიღება ** საჭირო მასალების აღრიცხვა და მოთხოვნის გაგზავნა შესყიდვაზე ** კომუნიკაცია არქიტექტორთან და კონსტრუქტორთან ** სამშენებლო ნახაზების ანალიზი და მშენებლობის დაგეგმარება ** ბრიგადებთან კომუნიკაცია და მართვა ** საჭიროების შემთხვევაში, მშენებლობაზე მისულ კლიენტებთან კომუნიკაცია და დირექტორის ჩართვა პრობლემური სიტუაციის შემთხვევაში ** შესრულებული სამუშაოების რეპორტინგი დამფუძნებელთან და დირექტორთან ** კომპანიაში დანერგილი საინფორმაციო სისტემების გამოყენება ** ობიექტებზე მარაგების აღრიცხვა და ყოველი სამშენებლო ეტაპის დასრულების შემდეგ ინვენტარიზაციის ჩატარება.
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც მიღებული აქვთ უმაღლესი განათლება არქიტექტურის ან მშენებლობის მიმართულებით.
უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც აქვთ სამუშაო გამოცდილება სამშენებლო-დეველოპერულ სფეროში და აქვს Archicad-თან მუშაობის გამოცდილება. პიროვნული თვისებები და საკვალიფიკაციო უნარები:
** ორგანიზებულობა და დროის ეფექტიანად მართვის უნარი ** თანაგუნდელებთან მაღალი დონის კომუნიკაციის უნარი ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** ანალიტიკური აზროვნების უნარი ** გადაწყვეტილების სწრაფად და ეფექტურად მიღების უნარი ** Microsoft Office პროგრამები, განსაკუთრებით Excel-ის ცოდნა ** სამშენებლო სამუშაოები და მათი შესრულების ტექნოლოგიების ცოდნა ** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
ენები: რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად სხვა მოთხოვნები: B კატეგორიის მართვის მოწმობა და საკუთარი ავტომობილი სამუშაო ადგილი: თბილისი (ყოველდღიური სამუშაო ადგილი დამოკიდებული იქნება ობიექტების ლოკაციაზე) სამუშაო განაკვეთი: სრული (კვირაში 40 საათი) სამუშაო საათები 09:00-დან 18:00 საათამდე
ევროპული სამედიცინო ლაბორატორიების ქსელი საქართველოში "სინევო საქართველო" აცხადებს ვაკანსიას ქოლცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე. თბილისში.
** შემომავალ სატელეფონო ზარებზე პასუხი;** მომხმარებლის კონსულტირება მოთხოვნილ საკითხებთან დაკავშირებით;** კლიენტთა ბაზაზე მუშაობა (საჭირო ინფორმაციის მოძიება)** შიდა პროგრამის შესწავლა** სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობები მოთხოვნის შესაბამისად.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება** რუსული ან/და ინგლისური ენის ცოდნა** კომპიუტერთან მუშაობის უნარი (Windows, MS Office, E-mail);** დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ CV ელექტრონული ფოსტით მისამართზე Vacancy@synevo.ge. ელფოსტის საგნის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება იმისათვის, რომ განვიხილოთ თქვენი კანდიდატურა. რეზიუმეების მიღების ბოლო ვადაა 1 აგვისტო 2022 წ.
"სინევო" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.
"სინევოში" თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით გათვალისწინებულ პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები "სინევოს" მიერ დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა, არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისათვის არაუმეტეს 3 წლის ვადით. გთხოვთ, მხოლოდ იმ შემთხვევაში გამოეხმაუროთ ვაკანსიას და გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, თუ თქვენ ეთანხმებით ზემოაღნიშნულ პირობებს.
სამედიცინო ლაბორატორია "სინევო" აცხადებს ვაკანსიას მედდის პოზიციაზე ბათუმში.
ძირითადი ვალდებულებები და პასუხისმგებლობები:
** პაციენტებიდან სხვადასხვა ბიოლოგიური მასალის აღება. ** პაციენტებთან და ექიმებთან ურთიერთობის დამყარება ნებისმიერ ლაბორატორიულ საკითხთან დაკავშირებით. ** ლაბორატორიის კომპიუტერიზირებულ სისტემაში მონაცემთა შეყვანა. ** ლაბორატორიის მიმღებში ფინანსური აქტივობებისა და მონაცემთა დამუშავება.
** სამედიცინო განათლება ** პაციენტებთან მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ** ვაკუტაინერული სისტემით სისხლის აღების გამოცდილება ** უპირატესობა ენიჭება კლინიკური ლაბორატორიის სფეროში გამოცდილების მქონეს. ** სასურველის რუსული ან ინგლისური ენის კარგი ცოდნა ** თანამშრომლებთან კარგი კომუნიკაციისა და ორგანიზატორული უნარ-ჩვევების მაღალი დონე
სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 6 სამუშაო დღე.
დაინტერესებულ პირებს, რომელთა კვალიფიკაცია შეესაბამება ზემოთ აღნიშნულ მოთხოვნებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV ქართულ ენაზე, არაუგვიანეს 2022 წლის 22 ივლისისა ელფოსტებზე: vacancy@synevo.ge და k.burnadze@synevo.ge. გთხოვთ სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.
"სინევო" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს!
სამშენებლო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას შრომის უსაფრთხოების მენეჯერის პოზიციაზე.
კომპანიის სამშენებლო ობიექტზე საერთაშორისო სტანდარტების და არსებული კანონმდებლობის შესაბამისად შრომის უსაფრთხოების პირობების დანერგვა; ორგანიზაციის თანამშრომლებისთვის სტანდარტების შესაბამისად შრომის უსაფრთხო გარემოს შექმნა; ობიექტზე შრომის უსაფრთხოების სისტემის და მასთან დაკავშირებული ყველა საჭირო პროცედურის დაცულობის უზრუნველყობა; კომპანიის კუთვნილი ტექნიკის ექსპლუატაციაზე უსაფრთხოების ზომების შემუშავება და მათი რეალიზაციის გზების დანერგვა; სამშენებლო პროექტის რეგულარული ინსპექტირება; შრომის უსაფრთხოების დოკუმენტაციის მომზადება; შრომის უსაფრთხოების საკითხებზე შესაბამისი სწავლება/ინსტრუქტაჟის ჩატარება; პერიოდული ანალიზის საფუძველზე შრომის უსაფრთხოების პირობებთან დაკავშირებით რეკომენდაციების შემუშავება და ორგანიზაციის მენეჯმენტისათვის წარდგენა.
უმაღლესი განათლება; შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტის აკრედიტებული პროგრამის გავლის დამადასტურებელი სერთიფიკატი; შესაბამის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; შრომის უსაფრთხოების კანონმდებლობის/ნორმატიული/სახელმძღვანელო დოკუმენტების ცოდნა; კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა; გამართული წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი; ინგლისური და/ან რუსული ენების ცოდნა (სასურველი);
პიროვნული თვისებები:
პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა; დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი; გუნდური მუშაობის უნარი; ორგანიზებულობა.
ანაზღაურება: 1200 ლარი
გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გადმოაგზავნოთ ელექტრონულ ფოსტაზე: vacancy.info.mc@gmail.com და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: შრომის უსაფრთხოების მენეჯერი
ყავის დრაივების ქსელი "8 O`CLOCK" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის თანამდებობაზე.
** სასურველია, ყავის აპარატთან მუშაობისა და მოლარედ მუშაობის გამოცდილება (შერჩეულ კანდიდატებს შევასწავლით ადგილზე); ** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (სასურველია); ** ასაკი: 18-35 წ.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომხმარებლისთვის სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა; ** ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წარმოება; ** მენეჯერის მიერ განსაზღვრული სხვა დავალებების შესრულება; ** მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის ცოდნა და მომხმარებლისთვის სწორი ინფორმაციის მიწოდება; ** გაყიდვების ზრდაზე ორიენტირებულობა.
** ენერგიულობა და დისციპლინირებულობა; ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; ** ორგანიზებულობა; ** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; ** დეტალებზე ორიენტირებული; ** მოტივირებული და შრომისმოყვარე.
** ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელზე ასაღები ხელფასი 1000 ლარი ** სამუშაო გრაფიკი: სრული (ცვლებში)
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგ ელ. ფოსტაზე: clockcoffee8@gmail.com
დამატებითი კითხვების არსებობის შემთხვევაში დაგვიკავშირდით: 598 290 011
საკურიერო კომპანია "Onway Delivery" აცხადებს ვაკანსიას საკუთარი ავტომობილით მოსიარულე კურიერის პოზიციაზე ზესტაფონში.
ძირითადი მოვალეობები: მსუბუქი ავტომობილით იურიდიულ და ფიზიკურ პირებზე გზავნილების მიწოდება.
ძირითადი მოთხოვნები:
** საკუთარი, ტევადი ავტომობილის ქონა ** B კატეგორიის მართვის მოწმობა ** ზესტაფონის რეგიონის კარგი ცოდნა (სასურველია ცხოვრობდეს ზესტაფონში)
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** პუნქტუალურობა ** დისციპლინირებულობა ** ორიენტაციის უნარი ** მოტივირებულობა ** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
სამუშაო პირობები:
** განაკვეთი: სრული ** შაბათი/კვირა დასვენება ** ანაზღაურება: 1000 ლარი ** საწვავს სრულად ანაზღაურებს კომპანია
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდგომ ეტაპებს:
** კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განაცხადის ფორმების საფუძველზე. ** გასაუბრება.
აღნიშნულ ვაკანსიაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათით ელექტრონულ მისამართზე: info@onway.delivery, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: "ზესტაფონის კურიერი".
საკურიერო კომპანია Onway Delivery აცხადებს ვაკანსიას თბილისში საკუთარი ავტომობილით მოსიარულე კურიერის პოზიციაზე მარნეულში.
** გზავნილების აღება, ჩაბარება და აღრიცხვა კომპანიაში არსებული წესების შესაბამისად ** Სატვირთო ავტომობილით იურიდიულ და ფიზიკურ პირებზე გზავნილების მიწოდება
** ასაკი: 20-დან 50 წლამდე ** საკუთარი ავტომობილის ქონა (სასურველია ტევადი) ** B კატეგორიის მართვის მოწმობა ** სასურველია კურიერად მუშაობის გამოცდილება ** რუსული ენის ცოდნა ** სასურველია აზერბაიჯანული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე
განაკვეთი: ორშაბათი - პარასკევი: 10:00-19:00 ანაზღაურება: 1000 ლარი საწვავს სრულად ანაზღაურებს კომპანია
** კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განაცხადის ფორმების საფუძველზე ** Გასაუბრება
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ელ. ფოსტაზე: info@onway.delivery და ელ. ფოსტის სათაურში გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: საკუთარი ავტომობილით მოსიარულე კურიერი-მარნეული.
"Gastronome"-ის ჰოლდინგი დაარსდა 2019 წელს და დღეს უკვე ბაზარზე წარმოდგენილია შვიდი პრემიუმ კლასის დელიკატესების მაღაზიით; SHOP & DINE კონცეფციის რესტორნებით: Bistro by "Gastronome"; Argentinian Steakhouse by "Gastronome"; მეიდანზე ქართული რესტორნით "თამარა " და კონცეპტუალური შოურუმით Kitchen and Living by "Gastronome".
"Gastronome"-ის გუნდში ვეძებთ ფილიალის მენეჯერის ასისტენტს.
** პროდუქციის, ასორტიმენტის, ხარისხის, ვადების, ფასების, განლაგების, შენახვის პირობების კონტროლი; ** ასორტიმენტის სრულყოფილად ცოდნა და საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლისთვის შეთავაზება; ** მენეჯერის არყოფნის შემთხვევაში სერვისში არსებული ხარვეზების და ინციდენტების გამოვლენა და მოგვარება; ** დისტანციური შეკვეთების (ვოლტი, საიტის შეკვეთა) მართვა ; ** დავალებისამებრ ახალი პროდუქციის მიღება და პროგრამული აღრიცხვა; ** მოწესრიგებული სამუშაო სივრცის უზრუნველყოფა და სისუფთავის კონტროლი; ** დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა, კონტროლი, მიმართულების მიცემა; ** პროდუქციის ზედმიწევნით ცოდნა და ასევე დაქვემდებარებულ თანამშრომლებში ასორტიმენტის ცოდნის კონტროლი და უზრუნველყოფა; ** ახალი თანამშრომლებისათვის პროდუქციის და სერვისის ტრენინგი/კომპანიის სტანდარტების გაცნობა; ** გეგმური ინვენტარიზაცია, ჩამოწერა - ნარჩენების მინიმალიზაცია; ** სალაროს კონტროლი (გახსნა, დახურვა, პროგრამული შედარება) ნავაჭრი თანხის ანგარიშზე შეტანა ყოველდღიურად; პასუხისმგებლობა პროგრამულ და არსებულ ჩეკებზე; ** მენეჯერის არყოფნის შემთხვევაში ან მისი მითითებისამებრ სხვადასხვა დავალებების შესრულება, რაც უზრუნველყოფს ფილიალის გამართულად ფუნქციონირებას.
მოთხოვნები/უნარები:
** სასურველია მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება შესაბამისი სფეროში; ** უმაღლესი განათლება; ** ინგლისური ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა; ** სასურველია Apex-ში მუშაობის გამოცდილება; ** კომუნიკაციისა და გუნდური მუშაობის უნარი; ** გადაწყვეტილების მიღების უნარი.
ანაზღაურება: ფიქსირებული 900-1000 ლარი + ბონუსი (ხელფასის მატება 6 თვეში) სამუშაო გრაფიკი: სრული, კვირაში 40 საათი
ლოკაცია: თბილისი
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: vacancy@gastronome.ge და სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
ს.ს. "იბერია რეფრეშმენტსი" არის "პეპსიკოს" ოფიციალური ბოთლერი საქართველოში და ფუნქციონირებს 2001 წლიდან . ამჟამად არის კერძო საერთშორისო საინვესტიციო ჯგუფის "Revery Group"-ის წევრი და აქვს ექსკლუზიური უფლება აწარმოოს და დისტრიბუცია გაუწიოს უალკოჰოლო გამაგრილებელ სასმელებს (Pepsi, 7UP, Mirinda, Aquafina) და "სნექებსის" კატეგორიას (Lays, Doritos, Cheetos, etc); ასევე, ახორციელებს Max Power-ის და ქართული ლიმონათების (Iberia) წარმოებას და დისტრიბუციას საქართველოში.
სს "იბერია რეფრეშმენტსი" - აცხადებს ვაკანსიას წარმოების ოპერატორის თანამდებობაზე.
** საწარმოს დანადგარების უსაფრთხოდ და ეფექტურად მუშაობის უზრუნველყოფა; ** რეგულარული სარემონტო სამუშაოების ჩატარება შესაბამის სამუშაო ჯგუფთან ერთად, იმისათვის, რომ უზრუნველყოფილ იყოს საწარმოს ფუნქციური ქმედუნარიანობა და მუშაობის მაღალი ხარისხი; ** მანქანა-დანადგარების შემოწმება შესაბამისი ინსტრუქციის შესაბამისად, იმისათვის, რომ აღმოჩენილ იქნას რაიმე სახის შეკეთების ან მექანიკური ნაწილის ჩანაცვლების საჭიროება; ** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ დავალებების დროული შესრულება; ** მანქანა-დანადგარების დასუფთავება, პროფილაქტიკური კონტროლი და შეკეთება საჭიროებისამებრ; ** საწარმოში არსებული სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა; ** შრომის უსაფრთხოების წესების დაცვა.
სამუშაოს მოთხოვნები:
** საშუალო განათლება, ტექნიკურ განათლებას მიენიჭება უპირატესობა ** სასურველია ინგლისური ან რუსული ენების ცოდნა ** უპირატესობა ენიჭება ტექნიკურ უნარ-ჩვევებს
ზოგადი უნარ-ჩვევები: ** პასუხისმგებლიანობა ** გუნდურობა ** ორგანიზებულობა ** პუნქტუალურობა
აპლიკაციის შემოტანის პროცედურები: ყველა დაინტერესებულ კანდიდატს შეუძლია გამოგზავნოს საკუთარი რეზიუმე შემდეგ ელ-ფოსტაზე: hr@pepsi.ge. პოზიციის დასახელება "წარმოების ოპერატორი" უნდა იყოს მითითებული მეილის სათაურში ("subject"-ში) დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
ს.ს. "იბერია რეფრეშმენტსი" არის "პეპსიკოს" ოფიციალური ბოთლერი საქართველოში და ფუნქციონირებს 2001 წლიდან . ამჟამად არის კერძო საერთაშორისო საინვესტიციო ჯგუფის "Revery Group"-ის წევრი და აქვს ექსკლუზიური უფლება აწარმოოს და დისტრიბუცია გაუწიოს უალკოჰოლო გამაგრილებელ სასმელებს (Pepsi, 7UP, Mirinda, Aquafina) და "სნექებსის" კატეგორიას (Lays, Doritos, Cheetos, etc); ასევე, ახორციელებს Max Power-ის და ქართული ლიმონათების (Iberia) წარმოებას და დისტრიბუციას საქართველოში.
სს "იბერია რეფრეშმენტსი" - აცხადებს ვაკანსიას დისპეტჩერის თანამდებობაზე.
** სავაჭრო ობიექტებში პროდუქციის დროული მიტანის ორგანიზება და კურირება; ** კომპანიის სადისტრიბუციო მარშრუტებზე მძღოლების კოორდინაციის გაწევა და მონიტორინგი; ** მარშუტიზაციის შესრულება - შეკვეთების ოპტიმალურად განაწილება მარშრუტების ჭრილში სხვადასხვა პარამეტრების გათვალისწინებით; ** სასაქონლო ტვირთის ეფექტურად გადანაწილება მარშრუტებზე, მძღოლებზე და მათ დამხმარეებზე; ** შესაბამისი დოკუმენტაციის წარმოება მარშრუტებისთვის და მათი დროული მოწოდების უზრუნველყოფა; ** სხვადასხვა ტიპის რეპორტების წარმოება მძღოლების შესრულების მაჩვენებლების/მახასიათებლების მიხედვით, მობრუნებული / არ მიტანილი საქონლის შესახებ და სხვა.
** სასურველია უმაღლესი განათლება; ** 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება და MS Office კარგი ცოდნა; ** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად; ** პუნქტუალურობა, შრომისუნარიანობა და დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი.
აპლიკაციის შემოტანის პროცედურები: ყველა დაინტერესებულ კანდიდატს შეუძლია გამოგზავნოს საკუთარი რეზიუმე შემდეგ ელ-ფოსტაზე: hr@pepsi.ge. პოზიციის დასახელება "დისპეტჩერი" უნდა იყოს მითითებული მეილის სათაურში ("subject"-ში) დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.