ხელფასი
პრობლემური აქტივების მართვის კომპანია შპს "ტრიბა", რომელიც წარმოდგენილია 7 ფილიალით თბილისსა და საქართველოს სხვა რეგიონებში, 2009 წლიდან წარმატებით მოღვაწეობს, პრობლემური აქტივების მართვის სფეროში. კომპანიაში დასაქმებულია 200-ზე მეტი თანამშრომელი.
შპს "ტრიბა" აცხადებს ვაკანსიას ქოლცენტრის ოპერატორის თანამდებობაზე (თბილისი).
მოვალეობები:
** პორტფელში არსებულ კლიენტებთან (ბანკის მსესხებლებთან) კომუნიკაცია; ** მოლაპარაკებების წარმოება; ** ვალდებულებების გადანაწილების/რესტრუქტურიზაციის უზრუნველყოფა; ** პორტფელის სისტემატური მონიტორინგი.
მოთხოვნები:
** ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა; ** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
უნარ-ჩვევები:
** კომუნიკაბელურობა; ** გუნდური მუშაობის უნარი;
სამუშაო საათები:
** ორშაბათი - 10:00-18:00 ** შაბათი - 10:00-14:00
ამ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: jobs@triba.ge. სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებებს!
თქვენ არ ხართ ავტორიზებული. CV-ის გასაგზავნად საჭიროა ავტორიზაცია. გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია. Username: Password:
სააქციო საზოგადოება "საქკაბელი" აცხადებს ვაკანსიას ქსელის განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე ქ. თბილისში.
ძირითადი მოვალეობები:
** ახალი სარეალიზაციო წერტილების მოძიება და არსებული პროდუქციის შეთავაზება. ** არსებულ დილერებთან, სარეალიზაციო წერტილებთან ურთიერთობა. ** შეკვეთების აღება და უზრუნველყოფა რათა მოხდეს შეკვეთილი პროდუქციის უსაფრთხო და დროული მიწოდება სავაჭრო ობიექტებისათვის. ** სარეალიზაციო წერტილების მონიტორინგი, აღწერები. ** სადილერო და სარეალიზაციო ქსელებში რეალიზაციის ზრდა. ** ინვოისების მომზადება.
ძირითადი მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება; ** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);
პიროვნული თვისებები:
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** პუნქტუალურობა ** შრომისმოყვარეობა ** ენერგიულობა და მაღალი შრომის უნარი ** კომუნიკაბელურობა ** გუნდურობა ** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
განაკვეთი: სრული
დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, 2022 წლის 03 ივლისის ჩათვლით გამოგზავნეთ რეზიუმე (ფოტოსთან ერთად) ელ.ფოსტის hr@sakcable.ge
შენიშვნა: აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზედაც შემოგაქვთ განაცხადი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
კანდიდატების საბოლოო შერჩევა მოხდება პირადი გასაუბრების საფუძველზე ქ.თბილისში.
სააქციო საზოგადოება "საქკაბელი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე ქ. თბილისში.
** არსებული კლიენტების ბაზის მართვა; ** ახალი პოტენციური კლიენტების მოძიება და ბაზების მართვა ** კორპორატიული კლიენტების ეფექტური მომსახურება:; ** პროექტების განფასება, ინვოისების და შეთავაზების მომზადება ** ტენდერების მოძიება და მონაწილეობის მიღება. შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება. ტენდერების ანალიზი
** უმაღლესი განათლება; ** მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 1 წლის მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად; ** ინგლისური ენის ცოდნა. ** საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული ** პუნქტუალურობა ** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; ** შრომისმოყვარეობა ** ენერგიულობა და მაღალი შრომის უნარი ** კომუნიკაბელურობა ** გუნდურობა ** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, 2022 წლის 03 ივლისის ჩათვლით გამოგზავნეთ რეზიუმე (ფოტოსთან ერთად) ელ.ფოსტის hr@sakcable.ge შენიშვნა: აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზედაც შემოგაქვთ განაცხადი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
თბილისში არსებული საერთაშორისო კომპანიისათვის, რომელიც გთავაზობთ ორგანულ, ნატურალურ და ჯანსაღ იოგურტ კოქტეილებს, კვების ობიექტის მენეჯერის პოზიციაზე ვეძებთ მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1300 ლარიდან + ბონუსები.
ჩვენ გთავაზობთ:
მეგობრულ და პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტირებულ გარემოს; მზარდ ანაზღაურებას;
ობიექტის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა; დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა; ობიექტზე სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა და კონტროლი; მომხმარებელთა მოთხოვნილებებისა და საჭიროებების გამოვლენა; სალარო და ფულადი ოპერაციების მართვა და კონტროლი; მომსახურებისა და პროდუქციის ხარისხის კონტროლი; მარაგების კონტროლი;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება; ინგლისური ენის კარგად ცოდნა; პერსონალის მართვის გამოცდილება;
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
პუნქტუალურობა და ორგანიზებულობა; დროის ეფექტურად მართვის უნარი; კომუნიკაბელურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა;
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ-ფოსტაზე: hr@prospect.ge და სათაურის ველში (Subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
საერთაშორისო გადამზიდავი კომპანია "ინექს გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას საბაჟო დეკლარანტის დამხმარეს პოზიციაზე.
"ინექს გრუპი" არის საერთაშორისო გადამზიდავი კომპანია, რომელიც ახორციელებს ონლაინ გამოწერილი ამანათების, პერსონალურად გამოგზავნილი ამანათებისა და კომერციული ტვირთების ტრანსპორტირებას მსოფლიოს მრავალი ქვეყნიდან: ამერიკიდან, ევროპის ქვეყნებიდან, ისრაელიდან, ჩინეთიდან და სხვა. ინექს გრუპი ფილიალებისა და აგენტების ქსელის მეშვეობით ამანათების მიწოდებას ახდენს მთელი საქართველოს მასშტაბით.
სამუშაო ადგილი: თბილისი გრაფიკი: არასტანდარტული ანაზღაურება: ფიქსირებული 1000 ლარი + ბონუსი
საქმიანობის აღწერა:
** ამანათების მიღება, აღრიცხვა; ** სახმელეთო და საჰაერო გზით შემოსული ამანათების დახარისხების პროცესში მონაწილეობა; ** რეგიონებში გასაგზავნი ამანათების პროცედურის მიხედვით დასაწყობება; ** საჭიროების შემთხვევაში შიდა ფოსტით გასაგზავნი ამანათების საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება, ამანათების გაგზავნა და კონტროლი; ** დავალების სრულყოფილად შესრულების მიზნით უფლებამოსილ თანამშრომლებთან კოორდინაცია; ** კომპეტენციის ფარგლებში ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.
აუცილებელი მოთხოვნები:
** კოლეგიალურობა; ** პუნქტუალურობა; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; ** შედეგზე ორიენტირებულობა.
დაინტერესებულმა პირებმა 2022 წლის 25 ივლისამდე გამოგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: career@inex.ge.
სათაურის ველში მიუთითეთ შესაბამისი სათაური: "საბაჟო დეკლარანტის დამხმარე".
კომპანია ინექს გრუპი გისურვებთ წარმატებას!
საერთაშორისო გადამზიდავი კომპანია "ინექს გრუპი" აცხადებს ვაკანსიას ოპერატორის პოზიციაზე.
"ინექს გრუპი" არის საერთაშორისო გადამზიდავი კომპანია, რომელიც ახორციელებს ონლაინ გამოწერილი ამანათების, პერსონალურად გამოგზავნილი ამანათებისა და კომერციული ტვირთების ტრანსპორტირებას მსოფლიოს მრავალი ქვეყნიდან: ამერიკიდან, ევროპის ქვეყნებიდან, ისრაელიდან, ჩინეთიდან და სხვა. "ინექს გრუპი" ფილიალებისა და აგენტების ქსელის მეშვეობით ამანათების მიწოდებას ახდენს მთელი საქართველოს მასშტაბით.
სამუშაო ადგილი: თბილისი ანაზღაურება: დღიური
** კლიენტ სერვისი - კლიენტთან აქტიური კომუნიკაცია, გზავნილების შესახებ სრულყოფილი ინფორმაციის ფლობა და მომხმარებლის უზრუნველყოფა შესაბამისი ინფორმაციით; ** ამანათების მიღება-გაცემა; საწყობისა და ქოლ ცენტრის განყოფილებებთან აქტიური თანამშრომლობა; ** კლიენტის მიმართ კეთილგანწყობილი საქმიანი ურთიერთობა, პრობლემების მოგვარების გზების ორგანიზება და განვითარება.
** ინგლისური/რუსული ენის სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა; ** საოფისე პროგრამების კარგი ცოდნა; ** კომუნიკაბელურობა; ** კოლეგიალურობა; ** პუნქტუალურობა; ** მომხმარებლის მიმართ კეთილგანწყობა; ** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი; ** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; ** შედეგზე ორიენტირებულობა;
პოზიციაზე განიხილებიან სტუდენტებიც.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: career@inex.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ შესაბამისი სათაური: "ოპერატორი".
კომპანია "ინექს გრუპი" გისურვებთ წარმატებას!
შპს "ავტოტექნო" წარმოადგენს სატვირთო ავტომობილების და სამშენებლო ტექნიკის მომწოდებელ კომპანიას, რომელიც დაარსდა 2016 წელს. სპეციალიზირებულია სამი მიმართულებით:
წამყვანი ჩინური ბრენდების (Sinotruk Howo; SHANTUI) ავტომობილების, ბულდოზერების, ექსკავატორების, თვითმცლელების და სხვა ტიპის ტექნიკის იმპორტი და რეალიზაცია; არსებული ბრენდების სათადარიგო ნაწილების რეალიზაცია; გაყიდული ტექნიკის საგარანტიო და გარანტიის შემდგომი მომსახურება, მიმდინარე ტექნიკური სერვისი. კომპანიის ერთ-ერთი ძირითადი ბიზნეს ერთეულია სატვირთო ავტომობილებისა და სათადარიგო ნაწილების მაღაზია, რომელიც მდებარეობს ქალაქ რუსთავში. გაფართოებასთან დაკავშირებით ვეძებთ მოტივირებულ კანდიდატებს! გთავაზობთ დასაქმების და კარიერული განვითარების რეალურ შესაძლებლობას! ვაკანსია: ფინანსური განყოფილების უფროსი ადგილმდებარეობა: ქალაქი რუსთავი სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)
ანაზრაურება: 1500 – 2000 (NET)
ფუნქცია-მოვალეობები:
ფინანსური საქმიანობის აღრიცხვა, დაგეგმვა, ანალიზი და რეპორტინგი; კომპანიის ფულადი სახსრების მოძრაობის გეგმის შედგენა და ბრუნვის კონტროლი; კომპანიის ფინანსური მონაცემების ანალიზი და ბიუჯეტის შედგენა; ბიუჯეტის შესრულების ანალიზი და კონტროლი; კომპანიის ფულადი სახსრების ბრუნვის კონტროლი; მიმდინარე ფინანსური ტრანზაქციების განხორციელება; ფინანსური უწყისის წარმოება (მოგება-ზარალი, თანხის მოძრაობა; ბალანსი); კომპანიის ქვედანაყოფების ფინანსური მოდელირება; კომპანიის სასაქონლო-მატერიალური მარაგებისა და ხარჯების მონიტორინგი; კომპანიის ფინანსური პროცესების აღრიცხვისა და კონტროლის სისტემის გაუმჯობესებაზე მუდმივი ზრუნვა; კომპეტენციის ფარგლებში ფინანსურ პროცესებში სიახლეების (ტექნიკური, ორგანიზაციული, ადმინისტრაციული და სხვა) ინიცირება; კომპანიის ფინანსური რისკების შეფასება და საჭიროებისამებრ, დროული რეაგირება; უშუალო ხელმძღვანელის მხრიდან სხვა პროფესიული დავალებების შესრულება და რეპორტინგი; თანამდებობასთან დაკავშირებული სხვა ტიპის მოვალეობების შესრულება. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უმაღლესი განათლება ეკონომიკის, ფინანსების ან ბიზნეს ადმინისტრირების განხრით; ანალოგიურ ან მომიჯნავე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; საბუღალტრო პროგრამების ცოდნა (1C, BDO Balance); საგადასახადო კანონმდებლობის ცოდნა; რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველია B2 დონე); საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Excel, MS Outlook, MS Word).
საჭირო პიროვნული უნარ-ჩვევები:
დროის ეფექტურად მართვა; დეტალებზე ორიენტირება; პუნქტუალურობა.
კარიერული წინსვლა; გრძელვადიანი თანამშრომლობა.
კონკურსის ეტაპები:
შესარჩევი სიის მომზადება; გასაუბრება ადამიანური რესურსების მენეჯერთან; გასაუბრება ფინანსურ მენეჯერთან და გენერალურ დირექტორთან.
გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: hr@autotechno.ge და წერილის თემის გრაფაში (subject-ში) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - "ფინანსური განყოფილების უფროსი". თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, აგრეთვე შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის შემდგომი 5 (ხუთი) წლის განმავლობაში. დაინტერესების შემთხვევაში, თუ რატომ არ შეირჩა თქვენი კანდიდატურა გასაუბრების ეტაპისთვის, შეგიძლიათ მოგვწეროთ აღნიშნულ ელფოსტაზე, ჩვენ სიამოვნებით გიპასუხებთ! გისურვებთ წარმატებას და კარიერულ წინსვლას!
შპს „ავტოტექნო“ წარმოადგენს სატვირთო ავტომობილების და სამშენებლო ტექნიკის მომწოდებელ კომპანიას, რომელიც დაარსდა 2016 წელს. სპეციალიზირებულია სამი მიმართულებით:
წამყვანი ჩინური ბრენდების (Sinotruk Howo; SHANTUI) ავტომობილების, ბულდოზერების, ექსკავატორების, თვითმცლელების და სხვა ტიპის ტექნიკის იმპორტი და რეალიზაცია; არსებული ბრენდების სათადარიგო ნაწილების რეალიზაცია; გაყიდული ტექნიკის საგარანტიო და გარანტიის შემდგომი მომსახურება, მიმდინარე ტექნიკური სერვისი.
კომპანიის ერთ-ერთი ძირითადი ბიზნეს ერთეულია სატვირთო ავტომობილებისა და სათადარიგო ნაწილების მაღაზია, რომელიც მდებარეობს ქალაქ რუსთავში.
გაფართოებასთან დაკავშირებით ვეძებთ მოტივირებულ კანდიდატებს!
გთავაზობთ დასაქმების და კარიერული განვითარების რეალურ შესაძლებლობას!
ვაკანსია: შესყიდვების მენეჯერი
ადგილმდებარეობა: ქალაქი რუსთავი
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)
ხელფასი: 1000-1400 ლარი (NET)
კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე შესყიდვების სრული ციკლის შეუფერხებლად დაგეგმვა და ორგანიზება; ბაზრის შესწავლა, კონკრეტული მომწოდებლისა და პროდუქციის მოძიება, მომსახურების ფასის და მოლაპარაკებების წარმოება; მომწოდებლებთან ვერბალური და წერილობითი ყოველდღიური კომუნიკაცია; შესყიდვების ყოველკვირეული და ყოველთვიური რეპორტის მომზადება მენეჯმენტისათვის; მომწოდებლების ბაზრის კვლევა და ალტერნატიული შემოთავაზებების მოძიება; შესყიდვებისათვის საჭირო დოკუმენტაციის/საბუთების წარმოება და პროგრამული ასახვა; პოზიციასთან დაკავშირებული სხვა ტიპის დოკუმენტაციის წარმოება; პოზიციასთან დაკავშირებული სხვა ტიპის მოვალეობების შესრულება.
პოზიციასთან დაკავშირებული უმაღლესი ან პროფესიული განათლება; ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (B2 დონე); საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Excel, MS Outlook, MS Word); სავალდებულოა აღნიშნულ და/ან მომიჯნავე პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
ჩვენ გავაზობთ:
გრძელვადიანი თანამშრომლობა;
პროფესიული და პოზიციური ზრდა.
შესარჩევი სიის მომზადება; გასაუბრება ადამიანური რესურსების მენეჯერთან; გასაუბრება უშუალო ხელმძღვანელთან.
გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: hr@autotechno.ge და წერილის თემის გრაფაში (subject-ში) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - „შესყიდვების მენეჯერი“.
თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, აგრეთვე შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის შემდგომი 5 (ხუთი) წლის განმავლობაში.
დაინტერესების შემთხვევაში, თუ რატომ არ შეირჩა თქვენი კანდიდატურა გასაუბრების ეტაპისთვის, შეგიძლიათ მოგვწეროთ აღნიშნულ მეილზე, ჩვენ სიამოვნებით გიპასუხებთ!
გისურვებთ წარმატებას და კარიერულ წინსვლას
შპს მისო ბერმელი აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ოფიცერის პოზიციაზე ქ. თბილისი, ქუთაისი, ფოთი
უმაღლესი განათლება, სასურველი ფინანსებისა და ეკონომიკის მიმართულებით; ერთწლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო, საკრედიტო ან კორპორაციული ფინანსების სფეროში; აუცილებელია საოფისე პროგრამების ცოდნა ("Microsoft Word” და " Microsoft Excel”).
ბიზნეს, სამომხმარებლო და იპოთეკური სესხების დამუშავება/გაცემა; პოტენციური მომხმარებლების მოძიება; არსებული და პოტენციური მომხმარებლებისათვის საკრედიტო და არასაკრედიტო პროდუქტების შეთავაზება; განაცხადის შევსება და მომხმარებლის შესაბამის პროგრამაში რეგისტრაცია; მიღებული ინფორმაციის ანალიზი; სესხის უზრუნველყოფის შეფასება; დამუშავებული ინფორმაციის კომიტეტზე წარდგენა, გადაწყვეტილების გაცნობა და სესხის გაცემის პროცესის უზრუნველყოფა; მომხმარებლებთან დაკავშირებული მთლიანი დოკუმენტაციის მოწესრიგება და შენახვა; გაცემული სესხის მიზნობრიობის შესრულების მეთვალყურეობა და კონტროლი; მომხმარებლების მიერ გრაფიკის შესაბამისად გადახდების განხორციელების კონტროლი; ვადაგადაცილებულ სესხებზე მუშაობა და ჯანსაღი პორტფელის შენარჩუნება; საკრედიტო პორტფელის ზრდასა და ხარისხზე ზრუნვა; საკრედიტო საქმიანობის დამოუკიდებელი მუდმივი ანალიზი.
ანალიტიკური აზროვნების უნარი; დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი; ორგანიზებული და შედეგებზე ორიენტირებული; გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარი; პრინციპების დაცვით საქმიანობის წარმართვის უნარი; პირადი და კომპანიის რესურსების ეფექტიანი განაწილების უნარი; პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა; კონფლიქტური და კრიზისული სიტუაციების ეფექტური მართვის უნარი.
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00; შაბათი 09:20-14:20 საათამდე, 40 საათაინი სამუშაო კვირა.
ანაზღაურება კვალიფიკაციისა და გამოცდილების შესაბამისად 1250 ლარიდან 1625 ლარამდე.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართებზე: hr@bermeli.ge ან დაგვიკავშირდით +995 577 086 631
გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და სამუშაო ადგილი.
განცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა მიმდინარე წლის 20 ივლისი.
გისურვებთ წარმატებას!
შპს მისო "ბერმელი" აცხადებს ვაკანსიას ექსპერტ-შემფასებელის პოზიციაზე ფოთში, ქუთაისსა და თბილისში.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
ძვირფასი ლითონების (ოქროს), ტექნიკის შეფასება და სალომბარდე სესხის გაცემა; კონვერტაციების განხორციელება; მომხმარებელთან ეფექტური და სწრაფი მომსახურება; დღიური დოკუმენტაციის მოწესრიგება.
სასურველია ამ სფეროში მუშაობის გამოცდილება; საოფისე პროგრამების ცოდნა. პიროვნული უნარ-ჩვევები: სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი; დეტალებზე ორიენტირებულობა; გუნდური მუშაობის უნარი; პასუხისმგებლობა; პუნქტუალურობა.
პრიორიტეტების განსაზღვრის, პასუხისმგებლობის აღების უნარი; გუნდური მუშაობის უნარი; მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა; კონფლიქტური და კრიზისული სიტუაციების ეფექტური მართვის უნარი.
ანაზღაურება: კვალიფიკაციის და გამოცდილების მიხედვით 1000 ლარიდან 1250 ლარამდე.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართეზე: hr@bermeli.ge
გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და სამუშო ადგილი.
განცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა მიმდინარე წლის 15 ივლისი.
ფარმაცევტული კომპანია "აქტო ფარმა" აცხადებს ვაკანსიას ონლაინ გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე. კომპანია მსოფლიოში ცნობილი და წამყვანი ამერიკული ბრენდების ექსკლუზიური წარმომადგენელია კავკასიის რეგიონში.
სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი სამუშო გრაფიკი: 8 საათიანი 5 სამუშაო დღე
** კომპანიის პროდუქციის გაყიდვებზე ზრუნვა და სხვადასხვა ონლაინ აქტივობების შესრულება; ** სოციალური ქსელების მართვა, დროული პასუხის გაცემა მომხმარებლებთან (სოც. ქსელები, ტელეფონი); ** შესრულებული სამუშაოების ანალიზი და რეპორტინგი; ** საწყობში ნაშთის დათვლა და არსებულ პროდუქციაზე ნაშთის კონტროლი; ** ვებ გვერდის მართვა და განვითარებაზე ზრუნვა; ** საჭირო და შესაბამისი დოკუმენტაციის ზედმიწევნით სწორად წარმოება; ** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება.
** უმაღლესი განათლება (სასურველია, უპირატესობა მიენიჭება სამედიცინო განათლებას); ** სასურველია კომპიუტერულ პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება; ** MS Office საოფისე პროგრამების ცოდნა; ** ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა; ** ციფრებთან მუშაობის გამოცდილება და დეტალებზე ორიენტირებულობა ჩაითვლება უპირატესობად.
პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:
** შედეგზე ორიენტირებულობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; ** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი; ** ორგანიზებულობა, დისციპლინირებულობა, ანალიტიკური აზროვნება; ** ენერგიული, სხარტი, მოხერხებული, მანევრირებადი.
დაინტერესებული პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ფოტოსურათით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: info@vitamarket.ge და საგნის ველში ("subject") მიუთითეთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს, მაგ.: "ონლაინ გაყიდვების მენეჯერი თბილისში".
სადისტრიბუციო კომპანია შპს "საირმე-დ", რომელიც 2012 წლიდან ექსკლუზიურად აწარმოებს მინერალური წყალი "საირმე"-ს და წყაროს წყალი "ნაკადული"-ს დისტრიბუციას თბილისში და ახლო მდებარე რაიონებში აცხადებს მძღოლის ვაკანსიას.
აუცილებელია პირობა:
** B, C კატეგორიის მართვის მოწმობა ** სამუშაო გამოცდილება C კატეგორიის მინიმუმ 2 წელი.
სამუშაო ადგილი თბილისი, ორხევი. ანაზღაურება შეადგენს: 1000 ლარს + ბონუსი . სამუშაო ადგილი: თბილისი. ორხევის დასახლება. დამატებითი ბენეფიტები: სამედიცინო დაზღვევა
მსურველები უნდა დაგვიკავშირდნენ 577 347 300-ზე ან 599 288 886-ზე, ასევე შეგიძლიათ გამოაგზავნოთ CV-ი levani@sairme.ge
კომპანია აცხადებს ვაკანსიას:
კაზინო თამაშების კონტენტის მმართველი
Მოვალეობები:
** თამაშების მონიტორინგი ** თამაშების კონტენტის მართვა ** პროვაიდრებთან კომუნიკაცია
Მოთხოვნები:
** ინგლისური ენის ცოდნა ** თამაშების მართვის გამოცდილება ** გუნდთან მუშაობის უნარი ** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა ** პუნქტუალურობა ** ახალი პროგრამების ათვისების უნარი
Ანაზღაურება - 1000 - 1500
დაინტერესების შემთხვევაში CV გამოგვიგზავნეთ მეილზე: vakansia.managementcompany@gmail.com
შეკითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე: 591202792
ფინანსისტი
** Ფინანსური ტრანზაქციების მონიტორინგი ** ფინანსური რეპორტების მომზადება ** ფეიმენთ პროვაიდერებთან კომუნიკაცია.
** ინგლისური ენის ცოდნა ** განათლება ფინანსების სფეროში ** საერთაშორისო ფინანსების ცოდნა ** გუნდური მუშაობის უნარი ** პასუხისმგებლიანობის მაღალი გრძნობა ** ახალი პროგრამების ათვისების უნარი ** სასურველია- ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
ანაზღაურება: 1500 - 2000
მედია და ციფრული კომუნიკაციების სააგენტო "კლიპარტი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაო განრიგი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე
ძირითადი მოვალეობები / პასუხისმგებლობები:
** კომუნიკაციის წარმოება პოტენციურ დამკვეთებთან კომპანიის მარკეტინგული მიზნებიდან გამომდინარე;** პოტენციური დამკვეთებისთვის შეთავაზებების მომზადება, კომუნიკაციის პროცესის მართვა, მიღებული შედეგების ანალიზი;** გაყიდვების ხელმძღვანელთან კოორდინირებული სამუშაო პროცესის წარმოება დასახული მიზნების შესასრულებლად.
** მინიმუმ 3-წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე** ინგლისური ენის მინიმუმ B2 დონეზე ცოდნა** Microsoft Office პროგრამების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად (Word, Excel, PowerPoint)** მედია და ციფრულ ინდუსტრიაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად** დროის მართვის უნარი
უფლებები:
** საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესის თანახმად, შვებულებით სარგებლობა** დაკისრებული სამუშაოს შესასრულებლად საჭირო ტექნიკური აღჭურვილობითა და სათანადო სამუშაო გარემოთი უზრუნველყოფა** კომპანიასთან გაფორმებული კონტრაქტის შესაბამისი შრომის ანაზღაურების მიღება დადგენილ ვადებში
განაკვეთი: სრულიანაზღაურება: 2000 ლარი, პლუს საბონუსე სისტემა (თანხა მოცემულია გადასახადების გარეშე)
დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: Vacancy@clp.ge
წერილის დანიშნულებაში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - გაყიდვების მენეჯერი.
რეზიუმეები მიიღება 2022 წლის 31 ივლისის ჩათვლით.
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას დარბაზის მენეჯერის/ ადმინისტრატორის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1050 ლარი + ბონუსები
უზრუნველყოს სავაჭრო დარბაზის შეუფერხებელი მუშაობა ყურადღებას აქცევს და აკონტროლებს მომსახურე პერსონალის მხრიდან მომხმარებელთა მომსახურების დადგენილი სტანდარტების დაცვას; აკონტროლებს საწყობიდან დარბაზში პროდუქციის გატანას, დარბაზში შესული პროდუქციის რაოდენობის სისწორეს, ვადებს განიხილავს და ისმენს უკმაყოფილო მომხმარებელთა პრეტენზიებს და ატარებს შესაბამის ღონისძიებებს აღნიშნულ პრეტენზიათა აღმოფხვრისათვის;
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი თანამშრომელთა შრომის გრაფიკის, თანამდებობრივი ინსტრუქციებისა და მართვის სტრუქტურის ცოდნა მომხმარებლის მომსახურების დადგენილი სტანდარტების ცოდნა შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი. პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლიანობა; კომუნიკაბელურობა; პუნქტუალურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა;
თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:+995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
სუპერმარკეტების ქსელი „ფრესკო“
ადამიანური რესურსების მართვის დეპარტამენტი
ტელ: + 995 32 2 907 907
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერი პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1050 ლარიდან + ბონუსები
პასუხისმგებელია პროდუქციის მიღების პროცესის კონტროლზე. პასუხისმგებელია ჩამოსაწერი პროდუქტის დახარისხების კონტროლზე და შესაბამისი პროგრამული ოპერაციების სწორად წარმოებაზე. ვალდებულია შეკვეთის მიღებისას მოახდინოს წარმოებისთვის საჭირო პროდუქციის მომარაგება. შეასრულოს უშუალო უფროსის მიერ მიცემული წინამდებარე სამუშაო აღწერილობით განსაზღვრული სამუშაო. კისრულობს ვალდებულებას და იღებს პასუხისმგებლობას, მუდმივ რეჯიმში გააკონტროლოს და მოითხოვოს მისდამი დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ ნაკისრი ვალდებულებების ჯეროვანი და ხარისხიანი შესრულება ვალდებულია დაიცვას კომპანიაში არსებული ყველა ბრძანება/შიდა ინსტრუქცია, რომელიც ეხება მის საქმიანობას.
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი. პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ორგანიზებულობა; პასუხისმგებლიანობა; კომუნიკაბელურობა; პუნქტუალურობა; დეტალებზე ორიენტირებულობა; თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე: +995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
სუპერმარკეტების ქსელი “ფრესკო” აცხადებს ვაკანსიას უფროსი მოლარის პოზიციაზე და სამუშაოდ იხმობს მოტივირებულ და ენერგიულ ადამიანებს!
ანაზღაურება: 1000 ლარი + ბონუსები
აწარმოებს ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორების პროცესის კონტროლს იმ დადგენილი წესის შესაბამისად, რომელიც მიღებულია კომპანიაში სახელმწიფოს მიერ დადგენილი კანონმდებლობის შესაბამისად. პასუხისმგებელია სალარო ოპერაციების სწორ წარმოებაზე. პასუხისმგებელია მომხმარებლის სწრაფი და ხარისხიანი მომსახურების კონტროლზე. პასუხისმგებელია ეროვნული ბანკის კანონმდებლობის შესაბამისად ინკასაციის პროცესის შესრულებაზე. ვალდებულია დაიცვას კომპანიაში არსებული ყველა ბრძანება/შიდა ინსტრუქცია, რომელიც ეხება მის საქმიანობას. მოთხოვნები:
მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი თანამშრომელთა შრომის გრაფიკის, თანამდებობრივი ინსტრუქციებისა და მართვის სტრუქტურის ცოდნა მომხმარებლის მომსახურების დადგენილი სტანდარტების ცოდნა შრომის პროცესის ორგანიზებისა და მართვის უნარი.
პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ კრიტერიუმებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ რეზიუმე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე lana.kordzakhia@fresco.ge და სათაურის ველში - “Subject” მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება, ან დაგვიკავშირდით შემდეგ ნომრებზე:
+995 571442424; +995 568718600; +995 574115619.
ვაკანსია გაყიდვების მენეჯერი (უპირატესობა მიენიჭებათ მდედრობითი სქესის წარმომადგენლებს)
კომპანია “NEW AUTO MOTORS” აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე
ანაზღაურება ბონუსური 1500 ლარიდან 2500 ლარამდე
სამუშაო განაკვეთი
სრული 10:00-დან 19:00-მდე კვირაში 1 დასვენების დღე 2 კვირაში ერთხელ თავისუფალი დღე (DAY OFF)
მოვალეობები
სატელეფონო ზარებზე პასუხი მომხმარებელთან კომუნიკაციის დამყარება სოციალური ქსელის კონტროლი
მოთხოვნები
უმაღლესი განათლება კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (WORD; XL) საშუალო დონეზე ცოდნა
პიროვნული უნარ-ჩვევები
გაყიდვების მენეჯერისთვის საჭირო პიროვნული უნარები ინიციატივის გამოჩენის უნარი საკითხის მიმართ პოზიტიური მიდგომისა და გადაჭრის უნარი სამუშაოს დამოუკიდებლად დაგეგმვის უნარი პუნქტუალურობა ორგანიზებული და დეტალებზე ორიენტირებული ლიდერული უნარ-ჩვევები კრიტიკულ სიტუაციებში ლავირების უნარი სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი დროის რესურსის სწორი და მიზანმიმართული მენეჯმენტი კომუნიკაბელურობა პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა გუნდური მუშაობის უნარი
ჩვენი კომპანია გთავაზობთ მზარდ ანაზღაურებასა და პროფესიული ზრდის რეალურ შანსს. თუ თქვენ ხართ მიზანდასახული და შრომისმოყვარე პიროვნება გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე (CV) მითითებულ მეილზე n.energy.invest@gmail.com და გახდით ჩვენი გუნდის წევრი.
გისურვებთ წარმატებას!!!
“ROADMARCH GEORGIA“ აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე
უფლება-მოვალეობები:
სრულად მართოს გვერდი რეკლამისთვის გამოყოფილი ბიუჯეტის მიზანმიმართულად დაგეგმარება სარეკლამო პოსტერების დამზადება/გარეკლამება სოციალურ ქსელებში (Facebook, Youtube) ორგანიზაციის გვერდებისა და არხის მართვა-პოპულარიზაცია; Facebook გვერდებისთვის ადაპტირებული კონტენტის შექმნა;
ინგლისური ენის საბაზისო დონეზე ცოდნა გამართული წერის უნარი გრაფიკული პროგრამების საბაზისო ცოდნა (Photoshop, Ilustrator, Canva…) მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება გუნდური მუშაობის უნარი
სამუშაო განაკვეთი: სრული 10:00-დან 19:00-მდე
ანაზღაურება: 900 + ბონუსი (მინიმალური ანაზღაურება-1500ლარი)
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე და სამოტივაციო წერილი შემდეგ მისამართზე: daianaaxalaia6@gmail.com
ან დაგვიკავშირდით: +995 592 58 16 83 ; +995 577 26 92 92
აუცილებელია სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ მოხდება რეზიუმეს განხილვა