სს არდი დაზღვევა აცხადებს ვაკანსიას კორპორაციის სამედიცინო დაზღვევის დეპარტამენტის, ოჯახის ექიმთა სამსახურში ასისტენტის თანამდებობაზე.
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, სს „არდი დაზღვევა“
სამუშაო განრიგი: ორშაბათ - პარასკევი 10:00 და 18:30 მდე, შაბათს 10:00 დან 18:00 მდე (თვეში 2 შაბათი).
ძირითადი მოვალეობები:
სამედიცინო დოკუმენტაციის წარმოება;
სამუშაო გარემოს მოწესრიგება პაციენტთა მიღების დაწყებამდე;
ოჯახის ექიმისათვის საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება;
ოჯახის ექიმის მიერ პაციენტისათვის დანიშნული ამბულატორიული სერვისებისა და/ან დანიშნული მედიკამენტების პროგრამული ასახვა საგარანტიო ბარათების სახით;
საჭიროების შემთხვევაში პაციენტის ასისტირება დანიშნულ კლინიკო-ლაბორატორიულ კვლევაზე ან სპეციალისტის კონსულტაციაზე;
საჭიროების შემთხვევაში პაციენტის მომდევნო ვიზიტის დაგეგმვა, ვიზიტზე ჩაწერა;
პაციენტთა ოჯახის ექიმთან მიღების საათების დარეგულირება, ჩაუწერელი პაციენტების მიღების რიგის მართვა;
პაციენტთა მოკითხვა;
ოჯახის ექიმის კაბინეტისათვის საჭირო ინვენტარისა და საკანცელარიო ნივთების საჭიროებების შეფასება და მოთხოვნის უზრუნველყოფა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
სამედიცინო საქმიანობასთან დაკავშირებული კლინიკური და საკანონმდებლო ნორმების ცოდნა;
ინგლისური - Intermediate ;
რუსული - საშუალო დონე;
კომპიუტერთან მუშაობის უნარი (Windows, Excel, MS Office, E-mail).
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტაზე: hr@ardi.ge
სს „არდი დაზღვევის“ მიერ გამოცხადებულ წინამდებარე ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, მათ შორის, თქვენი რეზიუმეს [CV] გამოგზავნით, თქვენ:
ეთანხმებით, რომ „სს. არდი დაზღვევა“ უფლებამოსილია, კანონმდებლობით დადგენილი წესით, მიზნით, მოცულობითა და ვადით დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები;
ანიჭებთ „სს არდი დაზღვევას“ უფლებას, თქვენი დასაქმების შესახებ უარყოფითი გადაწყვეტილების მიღების შემთხვევაში, თქვენგან მიღებული ინფორმაცია, მათ შორის, პერსონალური მონაცემები, შეინახოს და დაამუშაოს მათი მიღებიდან 6 (ექვსი) თვის განმავლობაში, დასაქმების შემდგომი შემოთავაზების მიზნით.
დაუსაქმებლობის შემთხვევაში ამ ვადის გასვლისთანავე „სს. არდი დაზღვევა“ სრულად გაანადგურებს თქვენ მიერ გამოგზავნილ რეზიუმეს [CV] და კორპორაციაში არსებულ პერსონალურ მონაცემებს.